Część trzecia to:
Relacje – Jak dzięki relacjom zadbać o swój sukces? Co zrobić, by Ci ufano? Jak zatroszczyć się o swoją pozycję każdego dnia? Jak być wartościowym partnerem do wspólnych działań? Jak dbać o swoje przyjaźnie? Co robić,należycie o Tobie mówili? Jak zamienić kłótnie w porozumienie? Jak naprawiać relacje, kiedy coś pójdzie nie tak?
Bariery – Jak wpływa na Ciebie Twoje myślenie? Czy Twoje wyniki zależą od Ciebie? Czy masz wpływ na swoje życie? Jak przekuć przegraną w wygraną? Jak poradzić sobie ze strachem? Co możesz osiągnąć przez zmianę myślenia?
Komunikacja – Co kryje się pomiędzy słowami? Co jest ważniejsze od mówienia? Co robić, by inni nas słuchali? Jak słuchać, żeby zrozumieć innych? Co jest ważne w wystąpieniach publicznych? Jak poradzić sobie ze stresem? Skąd się biorą nieporozumienia? Jak przekonać innych do swych słów?
Autorytety – Czy starszy ma za każdym razem rację? Co powoduje, iż człowiek jest wartościowy? Kogo warto naśladować? Jak rozpoznać tych, których należy unikać? Czy trzeba w życiu być superbohaterem? Co się dzieje z marzeniami z dzieciństwa?
linia swoją treścią pyta, odpowiada, prowokuje do myślenia i działania. Rozwiązuje problemy, kiedy trzeba daje przysłowiowego „kopa" i zmienia sposób podejścia do życia, aby po przeczytaniu młody człowiek zrozumiał siebie i raz na zawsze zapamiętał, iż JEST wyjątkowY i ma prawo odnieść sukces! Oczywiście przy swoim zaangażowaniu:)
Każda z części gromadzi cztery z szesnastu obszarów budowania osobowości młodego człowieka, które autor – Michał Zawadka wyodrębnił na podstawie warsztatów z ponad dwudziestoma tysiącami młodych ludzi w całej Polsce.
Podtytuł: czyli jak osiągać cele w czasach, gdy wszyscy dookoła mają wywalone
ISBN: 9788393506590
Kod paskowy: 9788393506590
Autorzy: Zawadka Michał
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 32378
ilość tomów: 4
Numer kolejny tomu: 3
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 304
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.5x20.5cm
Głębokość (mm): 22
Waga: 0.428
Języki: polski
Wiek: 12-14 lat, 15-99 lat
Grupa towarowa: Książka