O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19
O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19
O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19

O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19

34,10 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 34,10 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość e-sklepów w bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19 z kategorii pozostałe książki kupisz w cenie 34,10 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 34,10 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Pozostałe książki
  • 9788322798065

Opis O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19

Książka O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19 jest poświęcona praktykom dyskursywnym wykrystalizowanym w przekazie medialnym narastającym wokół problemów społecznych wywołanych wirusem SARS-CoV-2.

W roku 2021, w czasie gdy pandemia koronawirusa z wolna wygasała, ukazała się pierwsza monografia Autorek pt. Retoryka okołokoronawirusowa. Szkice językowo-kulturowe (Wydawnictwo UMCS). Ponowne opracowanie problemu, jak wyjaśniają Autorki, znajduje uzasadnienie w mnogości zagadnień, dotąd nieomawianych, a które można było dojrzeć i właściwie zinterpretować dopiero z perspektywy ponad 3 lat od wybuchu pandemii.

Niniejsza książka to językoznawczo-kulturowa analiza praktyk dyskursywnych stosowanych w przekazie medialnym dotyczącym pandemii i obejmuje dyskurs z zakresu komunikacji urzędowo-dyrektywnej, medyczno-eksperckiej, ekonomiczno-biznesowej, religijnej i społecznej.

Ze względu na swoje niewątpliwe walory dokumentacyjne stanowić ona będzie, podobnie jak poprzednia książka Autorek, pozycję o wartości nieprzemijalnej. Tytuł O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19 Autorzy Władysława Bryła, Agnieszka Bryła-Cruz Wydawnictwo UMCS EAN 9788322798065 ISBN 9788322798065 Kategoria Literatura, Popularnonaukowa liczba stron 210 Format 244x175 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa

Specyfikacja produktu

Specyfikacja O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19
Kategoria Pozostałe książki
ISBN 9788322798065
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 34,10 zł
Najwyższa cena 34,10 zł
W bazie od 08.08.2024
Data aktualizacji 19.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen daje możliwość podejmowania mądrych decyzji zakupowych.

Nie udało się pobrać archiwalnych danych na temat cen dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Daj nam znać, co o nim sądzisz.

Nie mamy jeszcze opinii na temat O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Do kwot wyświetlonych na poniższej liście dla O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19 nie doliczono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim zdecydujesz, gdzie zrobić zakup, koniecznie zapoznaj się z opiniami o sklepie i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Katalog propozycji jest okresowo aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka / kilkanaście minut.

  • O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19 (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19 Sklep on-line
    ★★★★★
    34,10 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Pozostałe książki

Produkty powiązane

Inne z kategorii Pozostałe książki

Brak innych produktów w kategorii Pozostałe książki
...