Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta

67,99 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma Libristo.pl w cenie 67,99 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów internetowych w systemie Docero aby odnaleźć świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta PWN z kategorii literatura obcojęzyczna kupisz w cenie 67,99 zł w sklepie Libristo.pl. Przedstawiona cena 67,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Literatura obcojęzyczna
  • PWN
  • 9788301213763
  • miękka
  • 206
  • 2020

Opis Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Bitwa współczesnego marketingu toczy się z zasady o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości wytworzono pojęcie „attention economy", zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy najczęściej rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy stosowane poprzez nas narzędzia są dobrze przypasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy? Ze wstępu autorów Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to stosowanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu rozszerzenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym. Prof. Dr hab. Małgorzata Bombol Należy szczególnie docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej i opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają też komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To ergonomiczny przewodnik po tym, jak poprawnie zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe. Dr Michał Jan Lutostański

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Kategoria Literatura obcojęzyczna
Marka PWN
ISBN 9788301213763
Oprawa miękka
Ilość stron 206
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 67,99 zł
Najwyższa cena 67,99 zł
W bazie od 16.11.2024
Data aktualizacji 23.11.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Libristo.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala Ci na ocenę wartości towaru na przestrzeni czasu.

nie udało się nam pobrać archiwalnych informacji cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym klientom.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta PWN, które zostały pokazane poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów przesyłki. Zanim zdecydujesz, gdzie dokonać zakupu, zapoznaj się z opiniami na temat firmy i uwzględnij warunki dostawy. Odświeżanie katalogu ofert następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta (idź do Libristo.pl)

    Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta Sklep on-line
    ★★★★★
    67,99 zł
    Kategoria w sklepie Libristo.pl: Literatura obcojęzyczna PWN

Produkty powiązane

Zrozumieć programowanie
PWN
Pwn Energetyka wodorowa
PWN

Inne z kategorii Literatura obcojęzyczna

120 writing topics: with sample essays Createspace independent publishing platform
Createspace Independent Publishing Platform
New amer library The cinderella pact
New Amer Library
Ronin. the witcher Panini comics
Panini Comics
Colour of magic Colin smythe ltd
Colin Smythe Ltd
My Happy Marriage, Vol. 4 (light novel)
Little, Brown Book Group
...