Bitwa współczesnego marketingu toczy się z zasady o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości wytworzono pojęcie „attention economy", zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy najczęściej rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy stosowane poprzez nas narzędzia są dobrze przypasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy? Ze wstępu autorów Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to stosowanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu rozszerzenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym. Prof. Dr hab. Małgorzata Bombol Należy szczególnie docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej i opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają też komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To ergonomiczny przewodnik po tym, jak poprawnie zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe. Dr Michał Jan Lutostański
Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
67,99 zł
Okazja dla Ciebie!
Najkorzystniejszą propozycję ma Libristo.pl w cenie 67,99 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów internetowych w systemie Docero aby odnaleźć świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta PWN z kategorii literatura obcojęzyczna kupisz w cenie 67,99 zł w sklepie Libristo.pl. Przedstawiona cena 67,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta | |
---|---|
Kategoria | Literatura obcojęzyczna |
Marka | PWN |
ISBN | 9788301213763 |
Oprawa | miękka |
Ilość stron | 206 |
Rok wydania | 2020 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 67,99 zł |
Najwyższa cena | 67,99 zł |
W bazie od | 16.11.2024 |
Data aktualizacji | 23.11.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | Libristo.pl |
Historia cen
Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala Ci na ocenę wartości towaru na przestrzeni czasu.
nie udało się nam pobrać archiwalnych informacji cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.
nie udało się nam pobrać archiwalnych informacji cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.
Recenzje / opinie
Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym klientom.
Obecnie nie ma opinii dotyczących Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Obecnie nie ma opinii dotyczących Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Znalezione oferty w bazie
Ceny propozycji dla Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta PWN, które zostały pokazane poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów przesyłki. Zanim zdecydujesz, gdzie dokonać zakupu, zapoznaj się z opiniami na temat firmy i uwzględnij warunki dostawy. Odświeżanie katalogu ofert następuje co kilka / kilkanaście minut.
-
Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta (idź do Libristo.pl)
★★★★★67,99 złKategoria w sklepie Libristo.pl: Literatura obcojęzyczna PWN
Produkty powiązane
97,49 zł
Polszczyzna na co dzień Pwn
87,69 zł
Zrozumieć programowanie
127,19 zł
Pwn Kryptografia. w teorii i praktyce
97,49 zł
Pwn Historia literatury hiszpańskiej
77,99 zł
Pwn Energetyka wodorowa
Inne z kategorii Literatura obcojęzyczna
87,59 zł
New amer library The cinderella pact
37,49 zł
Ronin. the witcher Panini comics
91,99 zł
Colour of magic Colin smythe ltd
Przeglądaj promocje z kategorii literatura obcojęzyczna znanych marek:
Popularne marki:
Literatura obcojęzyczna
Bloomsbury Publishing,
Literatura obcojęzyczna
Cambridge University Press,
Literatura obcojęzyczna
Createspace Independent Publishing Platform,
Literatura obcojęzyczna
Harper Collins Publishers,
Literatura obcojęzyczna
Independently Published,
Literatura obcojęzyczna
John Wiley & Sons Inc,
Literatura obcojęzyczna
Little, Brown Book Group,
Literatura obcojęzyczna
Oxford University Press,
Literatura obcojęzyczna
Penguin Books,
Literatura obcojęzyczna
Taylor & Francis Ltd
Ostatnio zaktualizowane:
- Das Erwachen des schlafenden Elefanten
- 30 Minuten Interkulturelles Onboarding
- Perry Rhodan 95. Mensch aus dem Nichts
- Kultur- und migrationssensible Beratung
- Die 50 besten Gruppenspiele mit Abstand
- Kai Ebel - Von Schumacher bis Schumacher
- VW Lupo 9/98-3/05, Seat Arosa 3/97-12/04
- Mit Charme gewinnen - kämpfend vorangehen
- Die ultimative Spider-Man-Comic-Kollektion
- Sprachen und Signale in der Sozialen Arbeit
Więcej nowości:
- Call Me American (Adapted for Young Adults)
- Mastery of Non-Mastery in the Age of Meltdown
- LOVED: How to Rethink Marketing for Tech Products
- Full Spectrum: Colour in Contemporary Architecture
- Big Little Steps: A Womans Guide to Embracing Islam
- Mit dem E-Bike durch die Nordeifel und das Hohe Venn
- PALETTE mini 07: Monotone: New single-colour graphics
- The Ocean: The Ultimate Handbook of Nautical Knowledge
- Tomi Ungerer (Bilingual edition): Its All About Freedom
- Lehr-Lernvorstellungen im Tischtennis-Anfängerunterricht