Prowadzisz blog? Zastanawiasz się, czy może on być źródłem dochodu? Chciałbyś zarabiać na blogu dzięki wydajnej współpracy z firmami?
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK!”, ten kurs jest wykonany właśnie dla Ciebie!
„Jak zarabiać na blogu” to funkcjonalny kurs, który sprawi, że Twój blog stanie się atrakcyjny dla reklamodawców – firm, które będą chciały płacić Ci za promowanie produktów i usług.
Spełnia on szereg funkcji:
KURS WYJAŚNIA:
- Jakimi kryteriami kierują się przedsiębiorcy wybierając blogi i blogerów, z którymi zamierzają podjąć współpracę.
- Czym jest grupa docelowa danego przedsiębiorcy i dlaczego jako bloger powinieneś się z nią liczyć.
- Jakie treści bloga przyciągają uwagę reklamodawców i jak je wyeksponować.
- W jaki sposób stworzyć ofertę dla firm.
DZIĘKI KURSOWI:
- Ukształtujesz swój blog w taki sposób, że żaden reklamodawca nie przejdzie obok niego obojętnie.
- Przeanalizujesz wizerunek siebie jako blogera i dowiesz się, jakie komponenty prezentacji Twojej osoby są najistotniejsze z punktu widzenia reklamodawcy.
- Zrozumiesz powody, dla których wizerunek powinien być szyty na miarę i dlaczego nie powinieneś ograniczać się do wzorowania na innych blogerach.
- Zdobędziesz poręczne narzędzia, dzięki którym treści na Twoim blogu będą spełniały kryteria reklamodawców.
- Nauczysz się produkować swój wizerunek w sieci.
- Pozyskasz nie tylko nowych czytelników, ale też świeże szanse zarobkowania.
- Wybierzesz firmy do przyszłej współpracy.
- Stworzysz własną ofertę dla firm albo skorzystasz z gotowego, zawartego w kursie, wzoru.
- Podejmiesz współpracę z firmami i będziesz rozszerzać ją, dodając świeże marki.
Kurs pomoże Ci przeanalizować wymagania reklamodawców i samodzielnie zrobić audyt własnego bloga. Ty i Twój blog zyskacie zupełnie nowy wizerunek i wzbudzicie zaufanie osób, od których zależy Wasz dochód – przedsiębiorców.
Blog jest wizytówką twórcy, ale staje się także wizytówką przedsiębiorcy, który decyduje się promować na nim swoją producenta. Nikt nie zaryzykuje współpracy z blogerem, którego działania mogą nadszarpnąć reputację marki, wzbudzić niezadowolenie i brak zaufania klientów – blog będzie im się kojarzyć z daną marką. Właśnie dlatego przed kliknięciem w magiczny przycisk „wstaw” warto zastanowić się dwa razy, pamiętając, że naszymi odbiorcami mogą być potencjalni reklamodawcy, którzy nie ograniczą się do lektury zakładki „O mnie ”,skrupulatnie i krytycznie prześledzą nasze publikacje, z drobiazgową bezkompromisowością wyszukując choćby najmniejsze potknięcia i gafy. Prowadzenie bloga z myślą o zdobyciu ich przyjazności nie jest przystępne – jest jednak wykonalne.
Pamiętaj jednak, że prowadzenie bloga z myślą o zdobyciu ich przyjazności jest wykonalne.
I osiągniesz ten sukces.
O CZYM JEST KURS?
Z uwagi na to, o czym przeczytałeś powyżej, weźmiesz udział w kursie, który pomoże Ci zarabiać na prowadzeniu bloga. O czym jest kurs?
Mówiąc najogólniej, kurs jest o tym, jak poprawić lub od początku ukształtować swój wizerunek, żeby zrobić prawidłowe wrażenie nie na czytelniku, ale na potencjalnym reklamodawcy. Dzięki temu otrzymasz szansę zarabiania na blogu. Ten aspekt jest poprzez blogerów niezwykle często pomijany. Nasza autoprezentacja musi być przystępna i interesująca dla czytelników, ale nie może odstraszać firm. Kurs pozwoli Ci wyłonić komponenty najmocniejsze dla kreowania własnego wizerunku poprzez blog. By osiągnąć sukces, będziesz musiał zrobić kilka kroków. Przejście przez wszystkie etapy kursu sprawi, iż poczujesz się pewnie w kontakcie z potencjalnymi reklamodawcami.
UWAGA prezent!
Kurs gromadzi podarunek. Znajduje się w nim link prowadzący na stronę wydawnictwa Wymownia. Ze strony tej pobrać można uzupełniające bezpłatne ebooki.
bezpłatny fragment:
UWAGA!!! towar CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.