Jedną z podstawowych umiejętności w miejscu pracy jest komunikowanie się. Okazuje się, że podwładni unikają trudnych, choć ważnych rozmów tylko dlatego, że nie wiedzą, jak się do nich zabrać! I wcale nie chodzi wyłącznie o prośbę o podwyżkę czy dopasowanie się do nowych wymagań - nader niejednokrotnie problemem są takie sprawy jak występowanie (lub jej brak) w mediach społecznościowych, uczulające pachnidła koleżanki czy nie do końca trafione żarty starszego kolegi. W efekcie rośnie liczba osób, które w pracy czują się fatalnie. Są sfrustrowane, zranione, wyczerpane - ale o tym nie mówią, bo nie potrafią. Irytacja rośnie, a problemy pozostają nierozwiązane.
Ta książka powstała na bazie doświadczeń w rozwiązywaniu problemów z interakcjami w miejscu pracy, zgłaszanych poprzez przeróżnych ludzi. Jest napisana z perspektywy doświadczonego kierownika zespołu. Podpowie Ci, jak się zachować w wielu niezręcznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się każdemu: wysłałeś do niewłaściwych osób kontrowersyjny e-mail, nie dotrzymałeś ważnego terminu, kolega traktuje Cię jak asystenta, ktoś przywłaszczył Twój wspaniały pomysł. Dowiesz się, jak obronną ręką wyjść z rozmaitych niemiłych sytuacji, niezależnie od tego, czy dotyczą kontaktów z szefem, podwładnymi albo ze współpracownikami z działu. Ciekawe ujęcie tematu i duża dawka humoru sprawiają, iż to nadzwyczaj przyjemna lektura - do tego pożyteczna i nad wyraz inspirująca!
Jak prowadzić niełatwe rozmowy, gdy:
- masz problem moralny z wykonaniem polecenia
- nie chcesz się zgodzić na nowe obowiązki albo pragniesz otrzymywać więcej ciekawszych zadań
- musisz odpowiadać na zbyt dociekliwe lub niegrzeczne pytania
- podwładny stale kwestionuje Twoją władzę
- musisz zwolnić podwładnego albo chcesz opuścić swoje dotychczasowe miejsce zatrudnienia
- chcesz podczas rekrutacji wynegocjować dla siebie kilka nieoczywistych przywilejów
bezpłatny fragment:
Posłuchaj UWAGA!!! produkt CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.