postępowe technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego niezbędne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono pokaźny opis technice informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych poprzez podmioty rynku turystycznego na podstawie kwerendy literatury oraz wyników przeprowadzonych badań. Wyrózniono rolę TIK w funkcjonowaniu rynku turystycznego miasta Krakowa. Rezultaty są ważne zwykle dla środowiska akademickiego zajmującego się naukowo problematyką turystyki. Wynikiem użytecznym jest uzyskanie informacji koniecznych dla strony podażowej rynku turystycznego, której podmioty mogą przygotowywać ofertę dostosowaną do zidentyfikowanych zachowań turystów. Wyniki badań posiadają walor aplikacyjny z reguły dla branży turystycznej, dostarczając wiedzy formalnej w tym zakresie. Spory przegląd tematyki związanej z technikami informacyjno-komunikacyjnymi w turystyce może stanowić dodatkowo niebanalne opracowanie dla studentów na kierunkach związanych z turystyką. Monografia jest także wartościowym źródłem danych dla władz administracyjnych i samorządowych nie tylko Krakowa, lecz innych rejonów recepcji turystycznej w Polsce, a w szczególności dużych miast.
- Autorzy: Borodako Krzysztof, Berbeka Jadwiga
- Ciężar: 0,345
- Format: 17.0x24.0cm
- ISBN: 9788325592523
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 25291
- pojemność: 202
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.1
- Rok wydania: 2017
- seria cyklu: ZARZĄDZANIE
- rodzaj publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: C.H. Beck
- Wysokość: 10