Publikacja poświęcona jest zagadnieniom związanym z diagnozą występowania zjawiska asymetrii informacji na rynku kredytów konsumenckich w Polsce (przewagi informacyjnej po stronie kredytodawcy), wypełnieniem luki badawczej w zakresie tego zjawiska oraz zaproponowaniem rozwiązania problemu asymetrii i obszarów aplikacyjnych wyników badań w odniesieniu do rynku kredytów konsumenckich w Polsce.
Zainteresowanie motywem asymetrii danych na rynku kredytów konsumenckich podyktowane jest nie tylko kwestiami poznawczymi. Podjęcie tej problematyki uzasadniają także możliwości aplikacji analiz i wyników badań w sektorze bankowym, a także użycia sformułowanych wniosków dotyczących kształtowania się braku symetrii informacyjnej w odniesieniu do rynku kredytów konsumenckich.
pokaźne znaczenie problemu zjawiska asymetrii danych wynika z zapotrzebowania zredukowania negatywnego wpływu, jaki wywiera ono na stabilność sektora bankowego. Książka powinna znaleźć się na półce osób związanych z sektorem bankowym oraz zainteresowanych zagadnieniami ochrony konsumenta na rynku bankowym.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.