Książka pokazuje problemy związane z definiowaniem kompetencji, ich kształceniem
i ocenianiem, ze zjawiskiem niedostosowania potencjału kompetencyjnego aktualnych i potencjalnych pracowników do wymagań pracodawców i propozycje sposobów ich rozwiązywania. Publikacja ukazuje modele kształcenia kompetencji, a także czynniki charakteryzujące ścieżkę edukacyjną i zawodową mogące sprzyjać rozwojowi kompetencji społecznych. Książka ma na celu przedstawienie czytelnikowi kompleksowej wiedzy umożliwiającej holistyczne podejście do kategorii „kompetencje" oraz świadome projektowanie ścieżki rozwoju kompetencji i zarządzanie kompetencjami.
Podtytuł: Aspekty teoretyczne i użyteczne
ISBN: 9788380850866
Kod paskowy: 9788380850866
Autorzy: Jeruszka Urszula
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 20629
ilość stron: 232
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.1
Głębokość (mm): 11
Waga: 0.368
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
i ocenianiem, ze zjawiskiem niedostosowania potencjału kompetencyjnego aktualnych i potencjalnych pracowników do wymagań pracodawców i propozycje sposobów ich rozwiązywania. Publikacja ukazuje modele kształcenia kompetencji, a także czynniki charakteryzujące ścieżkę edukacyjną i zawodową mogące sprzyjać rozwojowi kompetencji społecznych. Książka ma na celu przedstawienie czytelnikowi kompleksowej wiedzy umożliwiającej holistyczne podejście do kategorii „kompetencje" oraz świadome projektowanie ścieżki rozwoju kompetencji i zarządzanie kompetencjami.
Podtytuł: Aspekty teoretyczne i użyteczne
ISBN: 9788380850866
Kod paskowy: 9788380850866
Autorzy: Jeruszka Urszula
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 20629
ilość stron: 232
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.1
Głębokość (mm): 11
Waga: 0.368
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka