Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować progresywne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów oraz dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy konwencjonalną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają jeszcze odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci, a także tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Dla tych, którzy chcą praktycznie zweryfikować swoją znajomość tematyki dotyczącej reklamy, zostały przygotowane poprzez autorów testy oraz zadania do samodzielnej realizacji. Można je znaleźć na stronie wydawnictwa w materiałach dodatkowych.
Autorzy: praca zbiorowa
EAN: 9788379309085
Format: 16x23 cm
liczba stron: 188
ISBN: 9788379309085
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Difin
Dla tych, którzy chcą praktycznie zweryfikować swoją znajomość tematyki dotyczącej reklamy, zostały przygotowane poprzez autorów testy oraz zadania do samodzielnej realizacji. Można je znaleźć na stronie wydawnictwa w materiałach dodatkowych.
Autorzy: praca zbiorowa
EAN: 9788379309085
Format: 16x23 cm
liczba stron: 188
ISBN: 9788379309085
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Difin