Jak wydajnie komunikować się ze swymi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania posiada prezentowana publikacja.
W książce autorzy omawiają zastosowaneczne teorie i funkcjonalne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:
- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;
- szerokie, użyteczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;
- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;
- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;
- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
Kod paskowy: 9788380854291
Autorzy: Jaworowicz Magdalena, Jaworowicz Piotr
Kod wydawcy: 20629
ilość stron: 230
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 13
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
W książce autorzy omawiają zastosowaneczne teorie i funkcjonalne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:
- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;
- szerokie, użyteczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;
- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;
- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;
- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
Kod paskowy: 9788380854291
Autorzy: Jaworowicz Magdalena, Jaworowicz Piotr
Kod wydawcy: 20629
ilość stron: 230
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 13
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka