SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE,470KS (323585)
SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE,470KS (323585)
SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE,470KS (323585)

SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE,470KS (323585)

31,99 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 31,99 zł

Przejrzeliśmy całą bazę e-sklepów w naszej bazie aby odnaleźć świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE,470KS (323585) DOM WYDAWNICZY PWN z kategorii poradniki i hobby kupisz w cenie 31,99 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 31,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Poradniki i hobby
  • 9788377052709
  • broszurowa
  • Duhigg, Charles
  • PWN-Państwowe Wydawnictwo Naukowe
  • 424
  • 2013

Opis SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE,470KS (323585)


Nawyki posiadają konkretną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, za każdym razem ścielimy łóżka albo nie robimy tego nigdy.

Charles Duhigg udowadnia,optymalne pokierowanie wyrobieniem nowych albo zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, iż świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.

• Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?

• Jak Lisa, poprzez mnóstwo lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?

• Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?

• W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?

• Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?

Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Nieduża zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, nieraz prowadzi do lawinowych przekształceń i atrakcyjnych sukcesów.

• Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times

• Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times

• Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy

• Tłumaczenie na 31 języków

„Przegrywanie meczów przez naszych piłkarzy, mierne wskaźniki ekonomiczne naszych przedsiębiorstw, niski poziom świadczeń naszej służby zdrowia, marne szkolnictwo, niedobra organizacja życia społecznego i ogólne niezadowolenie obywateli ze swojego państwa – to także nawyki. Z jednej strony, bo nawykowo źle działają poszczególne struktury, resorty i sektory, a z drugiej strony, bo ludzie nawykowo źle odnoszą się do tych struktur, resortów i sektorów. Zamknięte koło, a raczej – jak podpowiada Charles Duhigg – zamknięta „pętla nawyku". W myśl wywodów Duhigga sprawa nie jest jednak beznadziejna. Pisze on: „Nawyki – choćby jeżeli już zakorzenią się w naszych umysłach – nie są przeznaczeniem. Możemy wybierać nawyki, jeżeli wiemy, jak to robić." Czytając tę książkę, rozpoczyna się podświadomie marzyć. Że tak, jak legendarny Tony Dungy doprowadził bejsbolową drużynę Colts do zwycięstwa w Super Bowl, jakiemuś kreatywnemu trenerowi uda się polską narodową jedenastkę przerobić z nawykowych nieudaczników w nawykowych chempionów. Iż zaczniemy uczyć się wyzwalania z pętli naszych niedobrych nawyków na opisanych w książce wzorach: sieci kawiarń Starbucks, aluminiowego potentata Alcoa, czy szpitala w Rhode Island." – fragment wstępu dr Ewy Woydyłło

„Pierwszorzędna książka – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i funkcjonalnymi radami, jak zmienić złe nawyki" - The Economist

„(…) Charles Duhigg aplikuje nam potrzebną dawkę socjologii i psychologii, wyjaśniając uroki i pułapki nawyków w oparciu o sporo dziedzin, od marketingu, poprzez zarządzanie, po ruch praw obywatelskich… Siła nawyku jest fascynującą lekturą, a Duhigg umiejętnie osiąga wszystko, czego oczekujemy od reportera Times’a: ze swadą prowadzi nas od sceny do sceny, od odkrycia do odkrycia, od dyscypliny do dyscypliny, przeobrażając pozornie suche zagadnienie w linię pełnych życia opowieści – to atrakcyjne ujęcie tematu, który powinien być ważny dla każdego" - Newsweek Daily Beast

„Zajmująca książka; dogłębnie bada mechanizm tworzenia i zmiany nawyków" - New York Times Book Review

O autorze:Charles Duhigg jest dziennikarzem śledczym w „The New York Times", zdobywcą nagród National Academies of Sciences, National Journalism i nagrody imienia George’a Polka. Jeden z finalistów nagrody Pulitzera w 2009 roku.
Tytuł Siła nawyku Autor Charles Duhigg Wydawnictwo DOM WYDAWNICZY PWN EAN 9788377052709 ISBN 9788377052709 Kategoria Poradniki\Rozwój osobisty liczba stron 424 Format 14.5x20.5x2.9 cm Rok wydania 2013 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.37 kg

Specyfikacja produktu

Specyfikacja SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE,470KS (323585)
Kategoria Poradniki i hobby
ISBN 9788377052709
Oprawa broszurowa
Autor Duhigg, Charles
Wydawnictwo PWN-Państwowe Wydawnictwo Naukowe
Ilość stron 424
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 31,99 zł
Najwyższa cena 31,99 zł
W bazie od 16.09.2013
Data aktualizacji 03.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje o zakupie.

Obecnie nie mamy archiwalnych danych cenowych dla produktu SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE,470KS (323585). Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla nas ważna! Dodaj recenzję tego produktu.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE,470KS (323585) DOM WYDAWNICZY PWN, prezentowanych na poniższej liście, nie uwzględniono możliwych kosztów dostarczenia towaru. Przed wyborem miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z reputacją sklepu i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Lista sklepów z ofertami jest cyklicznie aktualizowana, co kilka / kilkanaście minut.

  • SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE,470KS (323585) (idź do TaniaKsiazka.pl)

    SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE,470KS (323585) Sklep on-line
    ★★★★★
    31,99 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Poradniki i hobby DOM WYDAWNICZY PWN

Produkty powiązane

Brak produktów podobnych dla SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE,470KS (323585)

Inne z kategorii Poradniki i hobby

Brak innych produktów w kategorii Poradniki i hobby
...