Dorośli reklamują dzieci kupują - aleksandra jasielska, renata anna maksymiuk Jasielska aleksandra, maksymiuk renata anna
Dorośli reklamują dzieci kupują - aleksandra jasielska, renata anna maksymiuk Jasielska aleksandra, maksymiuk renata anna
Dorośli reklamują dzieci kupują - aleksandra jasielska, renata anna maksymiuk Jasielska aleksandra, maksymiuk renata anna

Dorośli reklamują dzieci kupują - aleksandra jasielska, renata anna maksymiuk Jasielska aleksandra, maksymiuk renata anna

19,00 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 19,00 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość internetowych sklepów w naszej bazie aby odszukać świetną ofertę dla Ciebie. Dorośli reklamują dzieci kupują - aleksandra jasielska, renata anna maksymiuk Jasielska aleksandra, maksymiuk renata anna Jasielska Aleksandra, Maksymiuk Renata Anna z kategorii audiobooki kupisz w cenie 19,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 19,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788373834583
  • Aleksandra Jasielska;Renata Anna Maksymiuk
  • Scholar
  • 182
  • 2010

Opis Dorośli reklamują dzieci kupują - aleksandra jasielska, renata anna maksymiuk Jasielska aleksandra, maksymiuk renata anna

Tytuł Dorośli reklamują dzieci kupują Podtytuł Kindermarketing i psychologia Autorzy Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-458-3 Rok wydania 2010 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 182 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9
Rozdział 1
Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy  14
1.1. Nowe technologie i nowe media 14
1.2. Zmiany na rynku zabawek 17
1.3. Rola dorosłych 19
Rozdział 2
Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży 23
2.1. Rynek pierwotny 24
2.2. Rynek wpływowy 26
2.3. Rynek przyszły 28
Rozdział 3
Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem 30
3.1. Należycieści rozwoju dzieci 32
3.2. Rozwój współczesnych nastolatków 36
Rozdział 4
Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą,
jak robić zakupy 41
4.1. Wpływ rodziny 44
4.2. Rola rówieśników 49
4.3. Oddziaływania mass mediów 53
4.4. Rodzice, rówieśnicy, media i… – zasada synergii 58
Rozdział 5
Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy
wpływają na konsumenta  60
5.1. Podstawy marketingu mix   60
5.2. Strategie stosowane w marketingu młodzieżowym   63
5.2.1. Marketing szeptany 65
5.2.2. Peer-to-peer promotions  66
5.2.3. Marketing wirusowy 67
5.2.4. Trendsetting 68
5.2.5. Kluby nastolatków   70
5.2.6. Wirtualne społeczności 70
5.2.7. Reklamorozrywka   72
5.2.8. Product placement w filmach i grach komputerowych 74
5.2.9. Marketing zintegrowany i sieciowy 76
5.3. Etyczny marketing – edukacja i zaangażowanie społeczne   77
Rozdział 6
Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam
i ich odbiorze przez najmłodszych 79
6.1. Dzieci jako odbiorcy reklam 80
6.2. Młodzież jako odbiorcy reklam 83
6.3. Dzieci w reklamie  83
Rozdział 7
Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym 91
7.1. Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy  94
7.1.1. Dostarczanie rozrywki  94
7.1.2. Wspieranie twóczości 95
7.1.3. Inspiracja folkloru dziecięcego 96
7.1.4. Edukacja konsumencka i nie tylko   98
7.1.5. Promowanie zdrowego stylu życia   99
7.1.6. Rozumienie zachowań i norm społecznych  100
7.1.7. Źródło wartości estetycznych 101
7.2. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy  102
7.2.1. Postawa materialistyczna 104
7.2.2. Prokonsumpcyjny model życia 104
7.2.3. Konflikt z rozdzicami 105
7.2.4. Zagrożenie samooceny  106
7.2.5. Niezdrowe nawyki żywieniowe  107
7.2.6. Poczucie bycia oszukanym  108
7.2.7. Deprecjacja języka  109
7.2.8. Utrwalanie stereotypów 110
7.2.9. Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu 111
7.2.10. Modelowanie zachowań antysocjalnych  111
7.2.11. Wzorce zachowań autodestruktywnych 113
Rozdział 8
Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej 115
8.1. Marketerzy 118
8.2. Organizacje rządowe i pożytku publicznego 119
8.3. Środowisko szkolne 121
8.4. Rodzice i opiekunowie 124
Rozdział 9
Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić 127
9.1. Prawo  128
9.2. Branża  128
9.3. Społeczeństwo  129
9.4. Szkoła  131
9.5. Rodzina  131
Zakończenie  140
Słowniczek 141
Literatura 144
Załączniki  158

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Dorośli reklamują dzieci kupują - aleksandra jasielska, renata anna maksymiuk Jasielska aleksandra, maksymiuk renata anna
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788373834583
Autor Aleksandra Jasielska;Renata Anna Maksymiuk
Wydawnictwo Scholar
Ilość stron 182
Rok wydania 2010
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 19,00 zł
Najwyższa cena 19,00 zł
W bazie od 02.03.2016
Data aktualizacji 17.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen daje możliwość podejmowania mądrych decyzji zakupowych.

Obecnie nie posiadamy archiwalnych danych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla innych niezwykle ważna! Wyślij recenzję produktu.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Dorośli reklamują dzieci kupują - aleksandra jasielska, renata anna maksymiuk Jasielska aleksandra, maksymiuk renata anna.

Znalezione oferty w bazie

Prezentowane poniżej ceny dla Dorośli reklamują dzieci kupują - aleksandra jasielska, renata anna maksymiuk Jasielska aleksandra, maksymiuk renata anna Jasielska Aleksandra, Maksymiuk Renata Anna nie wliczają w siebie ewentualnych kosztów związanych z wysyłką. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Co kilka / kilkanaście minut następuje aktualizacja katalogu sklepów z ofertami.

  • Dorośli reklamują dzieci kupują - aleksandra jasielska, renata anna maksymiuk Jasielska aleksandra, maksymiuk renata anna (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Dorośli reklamują dzieci kupują - aleksandra jasielska, renata anna maksymiuk Jasielska aleksandra, maksymiuk renata anna Sklep on-line
    ★★★★★
    19,00 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Jasielska Aleksandra, Maksymiuk Renata Anna

Produkty powiązane

Brak produktów podobnych dla Dorośli reklamują dzieci kupują - aleksandra jasielska, renata anna maksymiuk Jasielska aleksandra, maksymiuk renata anna

Inne z kategorii Audiobooki

Pusia zagubiona kotka Zielona sowa
Zielona Sowa
...