Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i Empi2
Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i Empi2
Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i Empi2

Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i Empi2

25,65 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 25,65 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów on-line w bazie danych aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i Empi2 Empi2 z kategorii audiobooki kupisz w cenie 25,65 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 25,65 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788365149879
  • Małgorzata Pańczyk
  • Empi2

Opis Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i Empi2

Tytuł Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Małgorzata Pańczyk Język polski Wydawnictwo Empi2 ISBN 978-83-65149-87-9 Rok wydania 2016 Polska Wydanie 1 ilość stron 236 Format pdf Spis treści WSTĘP
CZĘŚĆ I
REKLAMA – WIADOMOŚCI WSTĘPNE
1. Warianty REKLAMY
1.1. Typy reklamy i jej funkcje
1.2. Warianty reklamy a podmiot i przedmiot reklamy
1.3. Typy reklamy uwzględniające inne kategorie
2. Informacje W PROCESIE PLANOWANIA I PROWADZENIA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH
2.1. Badania w reklamie
2.2. Źródła informacji
2.3. Typy badań marketingowych
2.4. Prezentacja wyników badań marketingowych
2.4.1. Tabelaryczna prezentacja informacji
2.4.2. Grafi czna prezentacja danych statystycznych
2.4.3. Wykresy w prostokątnym układzie współrzędnych
2.4.4. Opisowa prezentacja danych
CZĘŚĆ II
PLANOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ
1. STRATEGIA REKLAMOWA
2. PLAN KAMPANII REKLAMOWEJ
3. CELE KAMPANII REKLAMOWEJ
4. USTALANIE GRUPY DOCELOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ
4.1. Grupa odbiorców towaru a grupa odbiorców komunikatu reklamowego
4.2. Lojalność klientów
5. BUDŻET KAMPANII REKLAMOWEJ
6. STRATEGIA KREATYWNA
6.1. Brief marketingowy i kreatywny
6.2. Koncepcja przekazu reklamowego
6.3. Techniki przekazu reklamowego
6.4. Badania wstępne związane z reklamą
7. STRATEGIA MEDIALNA
7.1. Media i ich charakterystyka
7.2. Rodzaje mediów reklamy
8. BADANIA MEDIÓW REKLAMOWYCH
8.1. Badania telewizji
8.2. Badania radia
8.3. Badania czytelnictwa prasy
8.4. Badania outdooru
8.5. Badanie internetu
9. Cechy MEDIALNE
9.1. Zasięg mediów
9.2. Rating – zasięg emisji reklamy
9.3. Zasięg kampanii reklamowej
9.4. Częstotliwość kontaktów z reklamą
9.5. Intensywność kampanii reklamowej
9.6. Duplikacja mediów
9.7. Koszt emisji reklamy
9.8. Cechy stosowane w reklamie internetowej
10. Cykl PLANOWANIA KAMPANII REKLAMOWEJ W MEDIACH
10.1. Planowanie strategiczne
10.2. Plan taktyczny
10.2.1. Budżet medialny
10.2.2. Dobór mediów
10.2.3. Wybór nośników mediów
10.2.4. Intensywność kampanii reklamowej
10.2.5. Media plan
10.3. Etap wykonawczy. Realizacja kampanii reklamowej
10.4. Analiza post buy
11. OCENA produktywnOŚCI KAMPANII REKLAMOWEJ
11.1. Badania postaw odbiorców reklamy
11.2. Ocena ekonomicznej sprawności kampanii reklamowej
CZĘŚĆ III
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY REKLAMY
1. KSZTAŁTOWANIE POSTAW KONSUMENTÓW
2. PERSWAZJA I MANIPULACJA W REKLAMIE
3. MODELE ODDZIAŁYWANIA REKLAMY

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i Empi2
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788365149879
Autor Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo Empi2
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 25,65 zł
Najwyższa cena 25,65 zł
W bazie od 06.02.2021
Data aktualizacji 17.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen daje możliwość podejmowania mądrych decyzji o zakupie.

Nie udało się pobrać archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym kupującym.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i Empi2. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i Empi2 Empi2 nie wliczają w siebie ewentualnych wydatków związanych z przesyłką. Przed wyborem sklepu, zorientuj się w prestiżu sklepu i pamiętaj o możliwości doliczenia dodatkowych kosztów. Aktualizacja katalogu sklepów odbywa się co kilka minut.

  • Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i Empi2 (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i Empi2 Sklep on-line
    ★★★★★
    25,65 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Empi2

Produkty powiązane

Brak produktów podobnych dla Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. kwalifikacja a.27. tom i Empi2

Inne z kategorii Audiobooki

Pusia zagubiona kotka Zielona sowa
Zielona Sowa
...