Książka poświęcona jest szeroko rozumianej problematyce uczenia się widzianej z perspektywy neurobiologii, psychologii i pedagogiki. Autor w ciekawy sposób omawia zagadnienia dotyczące neurologicznych podstaw uczenia się, opierając się na najnowszych badaniach nad mózgiem. Stara się przekonać czytelnika, że z badań nad mózgiem można wyprowadzić wnioski ergonomiczne wyraźne dla szkoły, uniwersytetu i społeczeństwa. Szczegółowo przedstawia proces uczenia się w ciągu życia, także w okresie prenatalnym. Wyjaśnia dlaczego dzieci przejawiają trudności w uczeniu się (np. Czytanie, matematyka). Omawia procesy uczenia się w świetle przeróżnych zagadnień i problemów społecznych (kooperacja, wartości, przemoc).
pokazuje wnioski dotyczące nauczania szkolnego, np. Wyniki międzynarodowych badań nad poziomem osiągnięć szkolnych (PISA) przeprowadzonych także w Polsce.
Tytuł oryginału: Lernen: Gehirnforschung und die Schule des Lebens
ISBN: 9788301152611
Kod paskowy: 9788301152611
Autorzy: Spitzer Manfred
Tłumaczenie: Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 350
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 20
Waga: 0.55
Język oryginału: niemiecki
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
pokazuje wnioski dotyczące nauczania szkolnego, np. Wyniki międzynarodowych badań nad poziomem osiągnięć szkolnych (PISA) przeprowadzonych także w Polsce.
Tytuł oryginału: Lernen: Gehirnforschung und die Schule des Lebens
ISBN: 9788301152611
Kod paskowy: 9788301152611
Autorzy: Spitzer Manfred
Tłumaczenie: Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 350
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 20
Waga: 0.55
Język oryginału: niemiecki
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka