Publikacja ta to atrakcyjne, osadzone równocześnie w teorii, jak i w praktyce badawczej studium porównawcze, dotyczące postrzegania przez młodzież akademicką z wybranych krajów europejskich europejskiego wymiaru w
edukacji. Walorem badań przeprowadzonych poprzez autorkę jest uchwycenie zmian zachodzących w postrzeganiu Europy i poczuciu tożsamości uczących się młodych dorosłych w warunkach
integracji europejskiej. [...] Uzyskane rezultaty badań skłaniają do wniosku, aby było, gdyby w niedalekiej przyszłości podjęte pozostały próby nakreślenia mocno uzasadnionych propozycji modelu międzykulturowej edukacji na poziomie szkolnictwa wyższego.
prof. Dr hab. Ewa Ogrodzka-Mazur
Podtytuł: Studium porównawcze
ISBN: 9788365155412
Kod paskowy: 9788365155412
Autorzy: Żyłkiewicz-Płońska Emilia
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 32223
liczba stron: 346
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.5x20.5cm
Głębokość (mm): 16
Waga: 0.38
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka