Siódme wtajemniczenie w serii Kolorowa Klasyka to najatrakcyjniejsze kolorowe wydanie tej powieści na rynku! Książka posiada idealne, barwne ilustracje, jej atutem jest wielka, ułatwiająca prędkie czytanie czcionka.
Edycja na szlachetnym papierze, niezwykle trwała i estetyczna.Nie jest łatwo być nowym w szkole. Trzeba się zdecydować, z kim trzymać, i warto to dobrze przemyśleć, zwłaszcza w szkole, w której działają dwa obfite gangi.
Blokerzy zwalczają Matusów, Matusy biją Blokerów... Pomyłka może drogo kosztować.A gdy już choćby dokona się wyboru, to nowa wiedza przytłacza: trumna Klappera, szeroki Wander, planowe i codzienne ataki na Twierdzę Persil - co z tym wszystkim zrobić? Do tego Komandor nie przylatuje, choć przydałaby się jego pomoc, a Inocynt Ankohlik utrudnia dotarcie do kwatery głównej.
Aby poznać prawdę, trzeba przejść wszystkie wtajemniczenia po kolei, a siódme z nich... Siódme to dopiero jest sensacja!demonstrujemy kolorowe wydanie jednej z najszczególniej znanych powieści Edmunda Niziurskiego - znanego i kochanego od pokoleń pisarza młodzieżowego!
Spis treściSiódme wtajemniczenieRozdział 1. Próba lotu kosmicznego. Dlaczego nie mogłem orbitować? Z powrotem w klasie. Jak opanowałem położenie i odniosłem sukces taktyczny. Fatalny poślizg. Kulawy Lolo.
Los fuksa, czyli moja sytuacja w Gnypowicach znacznychRozdział 2. Dlaczego Partacz wzdrygał się wewnętrznie przed naszą klasą? Heca z pantoflem i kaloszem, czyli nowa piekielna intryga obrzydłych Blokerów.
Odrzucam próbę pojednania i deklaruję się jako wolny strzelec. Spora Kołomyja ElementarnaRozdział 3. Doznaję nowych przykrości ze strony Matusów. Komplikacje z powodu niedyspozycji Frydka. Dziwna taktyka Blokerów.
Odginanie Partacza. ZamachRozdział 4. Jak, mimo wszystko, próbowałem polubić Matusów. A więc jednak czekają mnie próby. Kołowanie, czyli droga butelkowa. Inocynt AnkohlikRozdział 5. Z powrotem w rękach Matusów.
Starzyk w polu widzenia. Kogo kowboj schwytał na lasso?! Matusy wyjaśniają mi, na czym polega racja stanu. Zabieg zabezpieczającyRozdział 6. Jak poznałem się bliżej z mlekozą i co z tego wynikło. Próba worka.
ErnestRozdział 7. Problemy strategiczne Ernesta. 66 zwycięstw Matusów i tajemnica oporności psychicznej Blokerów. Pięciu ochotników do ataku na twierdzę Persil. „Podajcie mi hełm galowy i miecz”Rozdział 8.
Czego nie wolno pokaźnemu Wodzowi? Jaką funkcję zaproponował mi Ernest? Pomysły obfitego Eksperymentatora Maksa. Jak zgodziłem się zostać mięsem armatnim. Przed czym właściwie chciał mnie ostrzec Kulawy Lolo?Rozdział 9.
Jak wygrałem drugą rundę i uczestniczyłem w ponurym obrzędzie Matusów. Pierwsze wtajemniczenieRozdział 10. Co zobaczyłem w arsenale. Trzecie wtajemniczenie, niesamowite odkrycie w szafieRozdział 11. Trumna Klappera.
znaczny WanderRozdział 12. Ostatnie przygotowania. Książka dla jeńca. Wyjście awaryjne. A jednak istnieje i wtajemniczenie szósteRozdział 13. Kto przejął władzę nad Matysam