W każdej części książki znajduje się 15 diagramów. Rozwiązując je, uczeń utrwala znajomość pisowni wyrazów z trudnością ortograficzną (ó, ż, rz, h), ćwiczy percepcję wzrokową i koncentrację uwagi. Wyszukuje w diagramie kolejnych sylab i przepisuje je. Nagrodą za wysiłek jest rozwiązanie - niedługa, zabawna rymowanka. Każda może być podstawą do dalszych ćwiczeń, takich jak: pisanie z pamięci, gromadzenie wyrazów pokrewnych, układanie zdań z wyrazami z wierszyka. Rymowanki, które są rozwiązaniem diagramów, mogą być także tekstami dyktand.
Zbiorek przeznaczony jest przede wszystkim dla uczniów klas II i III, lecz z powodzeniem może posłużyć w dodatku starszym uczniom z dysleksją lub innymi trudnościami w nauce. Ćwiczenia można wykorzystywać w czasie lekcji i na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, wyrównawczych itp.
Podtytuł: Ortograficzne ćwiczenia percepcji wzrokowej i koncentracji uwagi
ISBN: 9788371343582
Kod paskowy: 9788371343582
Autorzy: Barańska Małgorzata
Kod wydawcy: 20672
Miejscowość: Gdańsk
liczba stron: 80
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 20.5x29.5cm
Głębokość (mm): 5
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Zbiorek przeznaczony jest przede wszystkim dla uczniów klas II i III, lecz z powodzeniem może posłużyć w dodatku starszym uczniom z dysleksją lub innymi trudnościami w nauce. Ćwiczenia można wykorzystywać w czasie lekcji i na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, wyrównawczych itp.
Podtytuł: Ortograficzne ćwiczenia percepcji wzrokowej i koncentracji uwagi
ISBN: 9788371343582
Kod paskowy: 9788371343582
Autorzy: Barańska Małgorzata
Kod wydawcy: 20672
Miejscowość: Gdańsk
liczba stron: 80
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 20.5x29.5cm
Głębokość (mm): 5
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka