Wydanie 2012r.
Oprawa broszurowa.
Strony 68.
Format 2029,5cm.
Książeczka asygnowana jest zarówno dla dzieci, które rozpoczynają naukę pisania literek, jak i dla uczniów posiadających trudności w pisaniu. W zeszycie znajdują się minimalne i obfite litery pisane obecne w polskim alfabecie ? każdej z nich poświęcona jest jedna strona. Dziecko ćwiczy pisanie znaków najpierw po śladzie, potem samodzielnie. Dla ułatwienia zaczyna w wielkiej liniaturze, stopniowo przechodząc do coraz mniejszej.
Dziecko wypełniając kolejne strony, uczy się poprawnego kierunku kreślenia liter, zapamiętuje kształty i proporcje znaków, wyrabia płynność i tempo ruchu, kształci koordynację widocznie-ruchową.
Oprawa broszurowa.
Strony 68.
Format 2029,5cm.
Książeczka asygnowana jest zarówno dla dzieci, które rozpoczynają naukę pisania literek, jak i dla uczniów posiadających trudności w pisaniu. W zeszycie znajdują się minimalne i obfite litery pisane obecne w polskim alfabecie ? każdej z nich poświęcona jest jedna strona. Dziecko ćwiczy pisanie znaków najpierw po śladzie, potem samodzielnie. Dla ułatwienia zaczyna w wielkiej liniaturze, stopniowo przechodząc do coraz mniejszej.
Dziecko wypełniając kolejne strony, uczy się poprawnego kierunku kreślenia liter, zapamiętuje kształty i proporcje znaków, wyrabia płynność i tempo ruchu, kształci koordynację widocznie-ruchową.