Nie taki straszny niemiecki w IT! Współpracujesz z niemieckimi klientami? Myślisz o przeprowadzce za zachodnią granicę? Chcesz poszerzyć swoje umiejętności językowe? Jeśli na choć jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, ta książka jest dla ciebie!
Polscy informatycy dali się światu poznać z jak najkorzystniejszej strony, więc świat upomina się o nich. Coraz więcej rodzimych firm współpracuje z europejskimi klientami, dla których podstawowym językiem komunikacji jest niemiecki.
Liczne organizacje zza Odry korzystają z outsourcingu świadczonego przez polskich przedsiębiorców. Wielu Polaków planuje rozwinąć swoje kariery w branży IT w niemieckich, austriackich albo szwajcarskich firmach.
Wszystko to powoduje, iż na rynku jest znaczny popyt na informatyków znających branżowy język niemiecki, wielu z nich dostrzega także konieczność poznania tego języka w stopniu komunikatywnym. Jeśli jesteś wśród nich i ty, sięgnij po książkę "Język niemiecki w IT.
Rozmówki". Rozwiniesz dzięki niej swoje umiejętności językowe, poznasz branżowe zwroty i terminy stosowane w IT oraz dowiesz się, jak płynnie odpowiadać na głównie zadawane pytania i dobrze formułować własne.
Ułożone tematycznie rozmówki pozwolą ci nie tylko podszlifować niemiecki i poszerzyć słownictwo, ale także poznać kulturę pracy w niemieckojęzycznej firmie. Pytania do dialogów ułatwią rozwiązanie języka, a tłumaczenia rozwieją wszelkie wątpliwości dotyczące przedstawionych treści.
niezwykle poręczny sposób prezentacji i wieloletnie doświadczenie autora zapewnią ci potrzebną pewność siebie. Dialogi z życia wzięte, dotyczące najróżniejszych zagadnień z branży IT. Rozmówki na praktyczne tematy poruszane w firmach.
Specjalistyczne słownictwo i kontekst, w którym jest używane. Pytania pozwalające sprawdzić zrozumienie treści. Tłumaczenia dialogów wyjaśniające wątpliwości. Zwroty przydatne w karierze zawodowej i życiu codziennym.
Poznaj informatyczny język niemiecki od strony ergonomicznej! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.