Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia, 501EF7DAEB
Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia, 501EF7DAEB
Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia, 501EF7DAEB
Audiobooki Impuls

Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia, 501EF7DAEB

28,31 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 28,31 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów online w naszym systemie aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia, 501EF7DAEB Impuls z kategorii audiobooki kupisz w cenie 28,31 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 28,31 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Impuls
  • 9788378503484
  • Sylwia Seul
  • Impuls
  • 244
  • 2009

Opis Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia, 501EF7DAEB

Tytuł Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia Autor Sylwia Seul Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-348-4 Rok wydania 2009 Kraków Wydanie 1 ilość stron 244 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział 1. Unikalne cechy rozwojowe dziecka w późnym dzieciństwie 11
1.1. Emocje 12
1.2. Obraz siebie 17
1.3. Aktywność a procesy poznawcze 21
Rozdział 2. Kontekst społeczny a rozwój dziecka 27
2.1. Dorosły wspomagający rozwój 27
2.1.1. Epizody wspólnego zaangażowania 30
2.1.2. Sprzężenie zwrotne 31
2.1.2.1. Mobilizacja 32
2.1.2.2. Krytyka 33
2.1.3. Wsparcie 36
2.1.4. Podsumowanie 37
2.2. Kontakty w rodzinie a rozwój ucznia 39
2.3. Kontakty z nauczycielem a rozwój ucznia 42
2.3.1. Poznawanie ucznia 43
2.3.2. Interakcja z uczniem 46
2.3.3. Podsumowanie 53
2.4. Kontakty w grupie rówieśniczej a rozwój ucznia 54
2.4.1. Podsumowanie 58
Rozdział 3. Świeże zadania w późnym dzieciństwie 59
3.1. Dziecko wobec nowych zadań 59
3.2. Zmiana w obrazie siebie i świata 65
3.3. Zadanie zwiastunem nowej jakości rozwojowej 69
3.4. Podsumowanie 75
Rozdział 4. Kontekst społeczny a rola ucznia. Wprowadzenie do badań 77
4.1. Problem i hipotezy 82
4.1.1. Problem 82
4.1.2. Hipotezy 83
4.2. Metoda 87
4.2.1. Zmienne i ich operacjonalizacja 87
4.2.1.1. Pomiar zmiennej zależnej 87
4.2.1.2. Pomiar zmiennych niezależnych 89
4.2.1.3. Charakterystyka przygotowanych narzędzi 90
4.2.2. Wybór osób badanych 92
4.2.3. Plan i przebieg badania 93
4.2.4. Model analizy statystycznej informacji 95
Rozdział 5. Kontekst społeczny i właściwości podmiotowe dziecka a rola ucznia. Wyniki 97
5.1. Hipoteza główna: modyfikacje kontekstu i zachowań ucznia 97
5.1.1. Analiza przyczyn 100
5.2. Udział inteligencji i lęku w pełnieniu roli ucznia 102
5.2.1. Udział inteligencji i lęku dziecka w kształtowaniu obrazu siebie 103
5.2.2. Udział inteligencji i lęku w ekspresji emocji w szkole 105
5.2.3. Udział inteligencji i lęku w powstaniu obrazu szkoły 107
5.2.4. Udział inteligencji i lęku w poszukiwaniu wsparcia 111
5.2.5. Udział inteligencji i lęku w podejmowanych formach aktywności ucznia 113
5.2.6. Udział inteligencji i lęku w pełnieniu roli ucznia – podsumowanie 115
5.3. Udział kontekstu rodzinnego w pełnieniu roli ucznia 122
5.3.1. Postawa rodziców wobec dziecka 122
5.3.1.1. Związek postawy rodziców z kształtowaniem obrazu siebie 122
5.3.1.2. Związek postawy rodziców z ekspresją emocji w szkole 124
5.3.1.3. Związek postawy rodziców z powstawaniem obrazu szkoły 127
5.3.1.4. Związek postawy rodziców z poszukiwaniem wsparcia 130
5.3.1.5. Związek postawy rodziców z aktywnością dziecka 132
5.3.1.6. Postawy rodziców a rola ucznia – podsumowanie 134
5.3.2. Reakcje rodziców na trudności dziecka 138
5.3.2.1. Związek reakcji rodziców z kształtowaniem poprzez dziecko obrazu siebie 138
5.3.2.2. Związek reakcji rodziców z ekspresją emocji dziecka w szkole 141
5.3.2.3. Związek reakcji rodziców z powstawaniem u dziecka obrazu szkoły 144
5.3.2.4. Związek reakcji rodziców z poszukiwaniem wsparcia poprzez dziecko 147
5.3.2.5. Związek między reakcjami rodziców a aktywnością dziecka 149
5.3.2.6. Reakcje rodziców na trudności dziecka – podsumowanie 152
5.4. Udział kontekstu szkolnego w pełnieniu roli ucznia 156
5.4.1. Spostrzeganie ucznia w interakcji 156
5.4.1.1. Związek spostrzegania nauczyciela z obrazem siebie ucznia 156
5.4.1.2. Związek spostrzegania nauczyciela z ekspresją emocji 159
5.4.1.3. Związek spostrzegania ucznia z obrazem szkoły 162
5.4.1.4. Związek spostrzegania nauczyciela z poszukiwaniem wsparcia 165
5.4.1.5. Związek spostrzegania nauczyciela z aktywnością ucznia 167
5.4.1.6. Spostrzeganie nauczyciela a pełnienie roli ucznia – podsumowanie 170
5.4.2. Zachowania nauczyciela w trakcie lekcji 173
5.4.2.1. Związek zachowania nauczyciela z obrazem siebie ucznia 174
5.4.2.2. Związek zachowania nauczyciela z ekspresją emocji ucznia 176
5.4.2.3. Związek zachowania nauczyciela z tworzeniem przez ucznia obrazu szkoły 179
5.4.2.4. Związek zachowania nauczyciela z poszukiwaniem przez ucznia wsparcia 182
5.4.2.5. Związek zachowani

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia, 501EF7DAEB
Kategoria Audiobooki
Marka Impuls
ISBN 9788378503484
Autor Sylwia Seul
Wydawnictwo Impuls
Ilość stron 244
Rok wydania 2009
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 28,31 zł
Najwyższa cena 28,31 zł
W bazie od 02.03.2016
Data aktualizacji 16.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala użytkownikowi na analizę wartości towaru na przestrzeni czasu.

Na tę chwilę nie posiadamy danych historycznych dotyczących ceny dla produktu Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia, 501EF7DAEB. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym klientom.

Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Wskazane poniżej ceny dla produktu Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia, 501EF7DAEB Impuls nie wliczają w siebie kosztów związanych z wysyłką. Podczas wyboru miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z oponiami o firmie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Lista sklepów z ofertami jest cyklicznie aktualizowana, co kilkanaście minut.

  • Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia, 501EF7DAEB (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia, 501EF7DAEB Sklep on-line
    ★★★★★
    28,31 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Impuls

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...