Wydanie 2011r.
Oprawa broszurowa.
Strony 222.
Format 16,0x23,0cm.
Niniejsza publikacja wnosi widoczny wkład w toczący się dialog na temat wprowadzenia do szkół edukacji medialnej jako przedmiotu. Prezentuje i uświadamia duże spektrum wykorzystania mediów we wszelkich procesach przebiegających w szkole. Książka analizuje problematykę negatywnego wpływu mediów na dzieci i młodzież,jeszcze wskazuje możliwości ich pozytywnego zastosowania zarówno w procesie wychowania, jak i w procesie dydaktycznym.
Praca adresowana jest do licznego grona odbiorców, którzy pragną, by media stały się sojusznikiem zmian zachodzących w systemie edukacji. Autor liczy, iż przedstawione w monografii rozważania i wnioski przysłużą się jednocześnie nauczycielom, studentom pedagogiki, pedagogom, jak i pracownikom nauki jako materiał źródłowy i inspiracje do dalszych samodzielnych i pogłębionych studiów nad użyciem mediów w edukacji.
Oprawa broszurowa.
Strony 222.
Format 16,0x23,0cm.
Niniejsza publikacja wnosi widoczny wkład w toczący się dialog na temat wprowadzenia do szkół edukacji medialnej jako przedmiotu. Prezentuje i uświadamia duże spektrum wykorzystania mediów we wszelkich procesach przebiegających w szkole. Książka analizuje problematykę negatywnego wpływu mediów na dzieci i młodzież,jeszcze wskazuje możliwości ich pozytywnego zastosowania zarówno w procesie wychowania, jak i w procesie dydaktycznym.
Praca adresowana jest do licznego grona odbiorców, którzy pragną, by media stały się sojusznikiem zmian zachodzących w systemie edukacji. Autor liczy, iż przedstawione w monografii rozważania i wnioski przysłużą się jednocześnie nauczycielom, studentom pedagogiki, pedagogom, jak i pracownikom nauki jako materiał źródłowy i inspiracje do dalszych samodzielnych i pogłębionych studiów nad użyciem mediów w edukacji.