Wydanie 2009
format B5
stron 266
oprawa miękka
Publikacja koncentruje się na zachowaniach mimetycznych pań. Głównym celem badań przeprowadzonych poprzez autorkę było uchwycenie zacierającej się rzeczywistości wśród badanych pań. Dowodzi ona,aktualnie mass media mają ogromne znaczenie w kształtowaniu obrazu rzeczywistości, w produkowaniu ogólnie przyjętych norm i zasad. wydajnym medium jest telewizja ze względu na aktywne połączenie obrazu, dźwięku i ruchu, natomiast interesującą grupą odbiorców opisaną w książce są kobiety ze względu na zmieniającą się ich rolę społeczną i polityczną. Autorka, pokazując wyniki wywiadów z kobietami demonstrującymi najróżniejsze style życia, przedstawia wpływ przekazów telewizyjnych na wybrane obszary życia kobiet. Z książki dowiadujemy się pomiędzy innymi, w jaki sposób telewizja wpływa na życie pań, w jakich obszarach i czym jest uwarunkowany wpływ telewizji na zachowanie kobiety, ale także jakie są preferencje telewizyjne kobiet, np. Jakie programy oglądają najchętniej i ile czasu spędzają przed telewizorem.
format B5
stron 266
oprawa miękka
Publikacja koncentruje się na zachowaniach mimetycznych pań. Głównym celem badań przeprowadzonych poprzez autorkę było uchwycenie zacierającej się rzeczywistości wśród badanych pań. Dowodzi ona,aktualnie mass media mają ogromne znaczenie w kształtowaniu obrazu rzeczywistości, w produkowaniu ogólnie przyjętych norm i zasad. wydajnym medium jest telewizja ze względu na aktywne połączenie obrazu, dźwięku i ruchu, natomiast interesującą grupą odbiorców opisaną w książce są kobiety ze względu na zmieniającą się ich rolę społeczną i polityczną. Autorka, pokazując wyniki wywiadów z kobietami demonstrującymi najróżniejsze style życia, przedstawia wpływ przekazów telewizyjnych na wybrane obszary życia kobiet. Z książki dowiadujemy się pomiędzy innymi, w jaki sposób telewizja wpływa na życie pań, w jakich obszarach i czym jest uwarunkowany wpływ telewizji na zachowanie kobiety, ale także jakie są preferencje telewizyjne kobiet, np. Jakie programy oglądają najchętniej i ile czasu spędzają przed telewizorem.