Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta je...
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
49,99 zł
Promocja dla Ciebie!
Najkorzystniejszą propozycję przygotował Empik w cenie 49,99 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy wiele sklepów internetowych w naszej bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi z kategorii e-booki kupisz w cenie 49,99 zł w sklepie Empik. Cena 49,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi | |
---|---|
Kategoria | E-booki |
Tematyka | biznes i ekonomia |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 49,99 zł |
Najwyższa cena | 49,99 zł |
W bazie od | 24.10.2023 |
Data aktualizacji | 18.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | Empik |
Historia cen
Funkcjonalność monitorowania zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji zakupowych.
Na chwilę obecną nie posiadamy historycznych danych dotyczących cen dla produktu Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Na chwilę obecną nie posiadamy historycznych danych dotyczących cen dla produktu Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Recenzje / opinie
Nabyłeś ten produkt? Daj znać innym, co o nim sądzisz.
Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.
Znalezione oferty w bazie
Ceny prezentowanych niżej ofert dla Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i przesyłki Przy wyborze miejsca zakupu, zapoznaj się z oponiami o firmie i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Odświeżanie listy sklepów z ofertami następuje co kilka / kilkanaście minut.
-
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi (w sklepie Empik)
★★★★★49,99 złKategoria w sklepie Empik: E-booki
Produkty powiązane
Brak produktów podobnych dla Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Inne z kategorii E-booki
Brak innych produktów w kategorii E-booki
Przeglądaj promocje z sekcji e-booki znanych marek:
Popularne marki: