Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

49,99 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował Empik w cenie 49,99 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów internetowych w naszej bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi z kategorii e-booki kupisz w cenie 49,99 zł w sklepie Empik. Cena 49,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • E-booki
  • biznes i ekonomia

Opis Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta je...

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Kategoria E-booki
Tematyka biznes i ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 49,99 zł
Najwyższa cena 49,99 zł
W bazie od 24.10.2023
Data aktualizacji 18.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji zakupowych.

Na chwilę obecną nie posiadamy historycznych danych dotyczących cen dla produktu Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Daj znać innym, co o nim sądzisz.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej ofert dla Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i przesyłki Przy wyborze miejsca zakupu, zapoznaj się z oponiami o firmie i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Odświeżanie listy sklepów z ofertami następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi (w sklepie Empik)

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi Sklep on-line
    ★★★★★
    49,99 zł
    Kategoria w sklepie Empik: E-booki

Produkty powiązane

Brak produktów podobnych dla Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Inne z kategorii E-booki

Brak innych produktów w kategorii E-booki
...