Doceniasz swoich współpracowników.
Ale czy oni czują się docenieni?
aktualnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, żeby pracowni-cy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różnorodny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci:
– zwiększyć lojalność i ograniczyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy,
– zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy,
– podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany,
– zastąpić nieefektywne zachwyt dla pracowników autentycznym docenianiem.
Wyrazy uznania dla 5 języków doceniania w miejscu pracy
Kiedy przeczytaliśmy z kolegami tę książkę, idea autentycznego doceniania trafiła według nas w samo sedno. Zbyt dużo czasu poświęcamy na skupianie się wyłącznie na nagrodach i uznaniu. Mogą one być silnymi motywatorami,z reguły dotyczą jedynie czołowych pracowników producenta. Zaczęliśmy bardziej zwracać uwagę na okazywanie autentycznego doceniania w realny sposób w całej naszej organizacji.
– Andy Erlandson, dyrektor generalny, Microsoft
Relacje pełne zaufania są zaprawą zespajającą handel. Są ważniejsze niżeli umie-jętności czy wiedza. Ta książka pokazuje, jak zbudować zaufanie w miejscu pracy na poziomie personalnym, a jej zasady posiadają wykorzystanie w szczególnie najróżniejszych organizacjach.
– Tom Nicholson, dyrektor wykonawczy, HR People & Strategy
Książka dotyczy nie tylko zwykłego pragnienia ożywiającego doceniania, które wszyscy posiadamy, lecz też procesu odkrywania, czym ono jest dla nas i dla tych, z którymi pracujemy. Każdy, kto przeczyta tę książkę, będzie niewątpliwie lepiej przygotowany do stworzenia atmosfery doceniania w swej sferze wpływów, gdziekolwiek ona się znajduje.
– Lynn Smith, dyrektor rozwoju kierownictwa, NextLEVEL Leadership Canada
ISBN: 9788363488482
Kod paskowy: 9788363488482
Autorzy: Chapman Gary D., White Paul E.
Kod wydawcy: 20652
Format: 14.5x21.0cm
Głębokość (mm): 15
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Ale czy oni czują się docenieni?
aktualnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, żeby pracowni-cy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różnorodny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci:
– zwiększyć lojalność i ograniczyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy,
– zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy,
– podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany,
– zastąpić nieefektywne zachwyt dla pracowników autentycznym docenianiem.
Wyrazy uznania dla 5 języków doceniania w miejscu pracy
Kiedy przeczytaliśmy z kolegami tę książkę, idea autentycznego doceniania trafiła według nas w samo sedno. Zbyt dużo czasu poświęcamy na skupianie się wyłącznie na nagrodach i uznaniu. Mogą one być silnymi motywatorami,z reguły dotyczą jedynie czołowych pracowników producenta. Zaczęliśmy bardziej zwracać uwagę na okazywanie autentycznego doceniania w realny sposób w całej naszej organizacji.
– Andy Erlandson, dyrektor generalny, Microsoft
Relacje pełne zaufania są zaprawą zespajającą handel. Są ważniejsze niżeli umie-jętności czy wiedza. Ta książka pokazuje, jak zbudować zaufanie w miejscu pracy na poziomie personalnym, a jej zasady posiadają wykorzystanie w szczególnie najróżniejszych organizacjach.
– Tom Nicholson, dyrektor wykonawczy, HR People & Strategy
Książka dotyczy nie tylko zwykłego pragnienia ożywiającego doceniania, które wszyscy posiadamy, lecz też procesu odkrywania, czym ono jest dla nas i dla tych, z którymi pracujemy. Każdy, kto przeczyta tę książkę, będzie niewątpliwie lepiej przygotowany do stworzenia atmosfery doceniania w swej sferze wpływów, gdziekolwiek ona się znajduje.
– Lynn Smith, dyrektor rozwoju kierownictwa, NextLEVEL Leadership Canada
ISBN: 9788363488482
Kod paskowy: 9788363488482
Autorzy: Chapman Gary D., White Paul E.
Kod wydawcy: 20652
Format: 14.5x21.0cm
Głębokość (mm): 15
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka