format kalendarza z "główką" i polem pod nadruk reklamowy 32 x 86 cm;
kalendarze ścienne z całoroczną główką i zrywanymi kartami kalendarium;
główka format: 32 x 20 cm; oprawiona z konsekwencją wypukłości, doklejona do pleców;
kalendarium: trzy oddzielne bloczki (30 x 15 cm), doklejone do pleców; miesiąc bieżący wyodrębniony
kolorystycznie; podwójne imiona, bieżąca numeracja tygodni;
kalendarium w języku polskim, angielskim, niemieckim i ukraińskim
wysokość cyfr w głównym kalendarium: 14 mm
papier: główka karton 230 g/m2; plecy karton 300 g/m2; kalendarium papier offset 90 g/m2;
druk: zdjęcie jednostronny barwny + lakier UV błysk; kalendarium jednostronny, barwny;
pasek dostosowywany z czerwonym okienkiem;
pod nadruk reklamowy: przedłużenie pleców poniżej kalendarium, z bigowaniem; brak możliwości nadruku
pomiędzy kalendariami (ze względu na bigowanie);
bez stopki wydawniczej, kod kreskowy z tyłu główki;
na opakowaniu zbiorczym barwna etykieta z kodem kreskowym;
pole pod jednokrotny, całoroczny nadruk reklamowy: 32 x 12 cm;
waga 1 egzemplarza 350 g; pakowane w pudełka z tektury falistej po 25 egz.; waga zbiorcza 9.00 kg;
na dodatek do zakupienia (tylko z kalendarzami) koperta EKO nieklejona, do składania (biały wierzch,
szary środek) - tektura fala E 390 g/m2