Market Leader cieszy się podziwm wśród uczniów i nauczycieli na całym świecie. Ceniony jest za:
Aktualność
Porusza najważniejsze zagadnienia biznesu naszych czasów, takie jak globalizacja, etyka, tworzenie marek, przywództwo, innowacja, przejmowanie i łączenie firm, style zarządzania, handel internetowy, marketing międzynarodowy, zarządzanie ryzykiem i zarządzanie firmą w czasie kryzysu.
Autentyczność
zawiera teksty z „Financial Times" i materiały z fachowych źródeł związanych z biznesem. Oparte na nich ćwiczenia wykorzystanie produktywności językowych w realnych sytuacjach biznesowych (case studies, też interaktywne case studies na CD-ROM-ach dołączonych do podręczników).
Wszechstronność
zezwala na słuszne powiększenie prowadzonych zajęć, a także ich dostosowanie do potrzeb grupy. Stanowi bogate źródło ćwiczeń, testów, tworzyw video, gramatyki (Business Grammar and Usage). Dzięki linii książek uzupełniających pozwala rozbudować kurs o takie zagadnienia, jak Business Law, Banking and Finance, International Managment.
Podtytuł: B2-C1
kolekcja cyklu: MARKET LEADER
ISBN: 9781408237090
Kod paskowy: 9781408237090
Autorzy: Cotton David, Falvey David, Kent Simon
Wydanie: 3
Rok wydania: 2015
Kod wydawcy: 32274
liczba stron: 176
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 21.0x29.5cm
Głębokość (mm): 8
Waga: 0.55
Języki: angielski
Grupa towarowa: Książka