Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna
Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna
Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna

Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna

62,41 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 62,41 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów on-line w naszej bazie danych aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna z kategorii audiobooki kupisz w cenie 62,41 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 62,41 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788382314991
  • Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
  • MT-Biznes
  • 2024

Opis Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna

Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy
Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie klasycznych i cyfrowych technik marketingowych. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego.
Philip Kotler, znany propagator „czterech P marketingu”, i jego współpracownicy – Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak użyć technikę, by zaspokoić zapotrzebowania klientów oraz mieć wpływ na zmieniającą się branżę. Przygotowują marketerów na nową erę metamarketingu. Pokazują sposoby pozwalające przystosować rozwijające się technologie i modele biznesowe do znaczących zmian w zachowaniach konsumenckich zachodzących w ostatniej dekadzie.
Autorzy przedstawiają:
• części składowe metamarketingu
• technologie i platformy, z których na co dzień korzystają pokolenia Z i Alfa
• sposoby na użycie metaświatów i rzeczywistości powiększonej
• najczęstsze przeszkody i pułapki napotykane poprzez marketerów próbujących swych sił w interaktywnym i immersyjnym środowisku i popełniane przez nich błędy
• konwencjonalne i cyfrowe techniki marketingu zezwalające na pełne wykorzystanie niesłabnącej konsumenckiej zapotrzebowania utrzymywania interakcji międzyludzkich.
Marketing 6.0 wnikliwie rozwija tematykę zrównoważonego rozwoju i nowatorskich technice, które współczesne marki muszą poznać i zrozumieć, aby odnaleźć się w tej dynamicznej i ekscytującej erze handlu.
To książka dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych leaderów biznesu, którzy chcą być kilka kroków przed resztą – szczególnie teraz, gdy krajobraz marketingowy zmienia się na ich oczach. To dodatkowo lektura obowiązkowa dla nowej generacji marketerów, reklamodawców i twórców treści.

Philip Kotler, ojciec progresywnego marketingu, ma unikatową umiejętność dostrzegania pojawiających się trendów marketingowych i przewidywania, jak zmienią one krajobraz biznesowy. Marketing 6.0 nie jest wyjątkiem. Kotler opisuje, jak upowszechnienie się rzeczywistości powiększonej i wirtualnej wpłynie na sposób, w jaki firmy wchodzą w interakcje z klientami, i wyjaśnia, dlaczego przyszłość marketingu leży w tworzeniu immersyjnych doświadczeń konsumenckich.
— ALEXANDER CHERNEV, profesor marketingu w Kellogg School of Management na Northwestern University
Marketing immersyjny ma na celu przeniesienie klienta do świata opowieści, aby ten uwierzył, iż faktycznie się tam znajduje. W tym procesie bodźce rzeczywiste i iluzoryczne mieszają się, tworząc nowy rodzaj postrzeganej rzeczywistości. Niniejsza książka wprowadza nas w ten futurystyczny świat marketingu. Prawdziwie pouczająca i dająca do myślenia.
— HERMANN SIMON, założyciel i prezes Simon-Kucher

PHILIP KOTLER ̶ profesor emeritus w Kellogg School of Management na Northwestern University, gdzie przez mnóstwo lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” jest jednym z najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Autor bestsellerów przetłumaczonych na ponad dwadzieścia pięć języków.
HERMAWAN KARTAJAYA – założyciel i prezes M Corp, wiodącej marki świadczącej fachowe usługi marketingowe w Azji Południowo-Wschodniej.
IWAN SETIAWAN – dyrektor generalny platformy Marketeers, wiodącego indonezyjskiego wydawcy mediów marketingowych. Jest konsultantem marketingowym z dwudziestoletnim doświadczeniem, współpracującym z ponad setką klientów z różnorodnych branż.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788382314991
Autor Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wydawnictwo MT-Biznes
Rok wydania 2024
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 62,41 zł
Najwyższa cena 62,41 zł
W bazie od 16.10.2024
Data aktualizacji 17.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania zmian cen pozwala na ocenę wartości towaru na przestrzeni czasu.

nie udało się nam pobrać archiwalnych informacji na temat cen dla produktu Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna (Audiobooki). Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.

Na chwilę obecną brak recenzji Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna , przedstawionych poniżej, nie uwzględniono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista sklepów z ofertami jest cyklicznie aktualizowana, co kilka minut.

  • Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna Sklep on-line
    ★★★★★
    62,41 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Pusia zagubiona kotka Zielona sowa
Zielona Sowa
...