Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy
Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie klasycznych i cyfrowych technik marketingowych. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego.
Philip Kotler, znany propagator „czterech P marketingu”, i jego współpracownicy – Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak użyć technikę, by zaspokoić zapotrzebowania klientów oraz mieć wpływ na zmieniającą się branżę. Przygotowują marketerów na nową erę metamarketingu. Pokazują sposoby pozwalające przystosować rozwijające się technologie i modele biznesowe do znaczących zmian w zachowaniach konsumenckich zachodzących w ostatniej dekadzie.
Autorzy przedstawiają:
• części składowe metamarketingu
• technologie i platformy, z których na co dzień korzystają pokolenia Z i Alfa
• sposoby na użycie metaświatów i rzeczywistości powiększonej
• najczęstsze przeszkody i pułapki napotykane poprzez marketerów próbujących swych sił w interaktywnym i immersyjnym środowisku i popełniane przez nich błędy
• konwencjonalne i cyfrowe techniki marketingu zezwalające na pełne wykorzystanie niesłabnącej konsumenckiej zapotrzebowania utrzymywania interakcji międzyludzkich.
Marketing 6.0 wnikliwie rozwija tematykę zrównoważonego rozwoju i nowatorskich technice, które współczesne marki muszą poznać i zrozumieć, aby odnaleźć się w tej dynamicznej i ekscytującej erze handlu.
To książka dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych leaderów biznesu, którzy chcą być kilka kroków przed resztą – szczególnie teraz, gdy krajobraz marketingowy zmienia się na ich oczach. To dodatkowo lektura obowiązkowa dla nowej generacji marketerów, reklamodawców i twórców treści.
Philip Kotler, ojciec progresywnego marketingu, ma unikatową umiejętność dostrzegania pojawiających się trendów marketingowych i przewidywania, jak zmienią one krajobraz biznesowy. Marketing 6.0 nie jest wyjątkiem. Kotler opisuje, jak upowszechnienie się rzeczywistości powiększonej i wirtualnej wpłynie na sposób, w jaki firmy wchodzą w interakcje z klientami, i wyjaśnia, dlaczego przyszłość marketingu leży w tworzeniu immersyjnych doświadczeń konsumenckich.
— ALEXANDER CHERNEV, profesor marketingu w Kellogg School of Management na Northwestern University
Marketing immersyjny ma na celu przeniesienie klienta do świata opowieści, aby ten uwierzył, iż faktycznie się tam znajduje. W tym procesie bodźce rzeczywiste i iluzoryczne mieszają się, tworząc nowy rodzaj postrzeganej rzeczywistości. Niniejsza książka wprowadza nas w ten futurystyczny świat marketingu. Prawdziwie pouczająca i dająca do myślenia.
— HERMANN SIMON, założyciel i prezes Simon-Kucher
PHILIP KOTLER ̶ profesor emeritus w Kellogg School of Management na Northwestern University, gdzie przez mnóstwo lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” jest jednym z najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Autor bestsellerów przetłumaczonych na ponad dwadzieścia pięć języków.
HERMAWAN KARTAJAYA – założyciel i prezes M Corp, wiodącej marki świadczącej fachowe usługi marketingowe w Azji Południowo-Wschodniej.
IWAN SETIAWAN – dyrektor generalny platformy Marketeers, wiodącego indonezyjskiego wydawcy mediów marketingowych. Jest konsultantem marketingowym z dwudziestoletnim doświadczeniem, współpracującym z ponad setką klientów z różnorodnych branż.
Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna
62,41 zł
Specjalna okazja dla Ciebie!
Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 62,41 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy całą bazę sklepów on-line w naszej bazie danych aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna z kategorii audiobooki kupisz w cenie 62,41 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 62,41 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna | |
---|---|
Kategoria | Audiobooki |
ISBN | 9788382314991 |
Autor | Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan |
Wydawnictwo | MT-Biznes |
Rok wydania | 2024 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 62,41 zł |
Najwyższa cena | 62,41 zł |
W bazie od | 16.10.2024 |
Data aktualizacji | 17.01.2025 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcja monitorowania zmian cen pozwala na ocenę wartości towaru na przestrzeni czasu.
nie udało się nam pobrać archiwalnych informacji na temat cen dla produktu Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna (Audiobooki). Spróbuj proszę ponownie później.
nie udało się nam pobrać archiwalnych informacji na temat cen dla produktu Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna (Audiobooki). Spróbuj proszę ponownie później.
Recenzje / opinie
Posiadasz ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.
Na chwilę obecną brak recenzji Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!
Na chwilę obecną brak recenzji Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!
Znalezione oferty w bazie
W cenach ofert dla Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna , przedstawionych poniżej, nie uwzględniono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista sklepów z ofertami jest cyklicznie aktualizowana, co kilka minut.
-
Marketing 6.0 EBOOK. Przyszłość jest immersyjna (w sklepie TaniaKsiazka.pl)
★★★★★62,41 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki
Produkty powiązane
60,65 zł
Kiedy ptaki powrócą (E-book)
38,38 zł
Modus operandi. Ex Delicto #1
Inne z kategorii Audiobooki
Przeglądaj promocje z kategorii audiobooki najpopularniejszych producentów:
Popularne marki:
Audiobooki
FNCE,
Audiobooki
Uniwersytet Jana Kochanowskiego,
Audiobooki
Zielona Sowa
Ostatnio zaktualizowane:
- Jak przekształcić cień w sile dzięki unikalnej energii każdej z czakr
- Eksplozja na trzy serca. Flash Bang #1
- Prawdziwa historia Jeffreya Watersa i jego ojców
- Modus operandi. Ex Delicto #1
- My kobiety z ADHD. Atypowe. Neuroróżnorodne. Wspaniałe
- Kiedy ptaki powrócą (E-book)
- Uniwersytet jana kochanowskiego Słownik biograficzny profesorów uniwersytetów drugiej rzeczypospolitej. uniwersytet jana kazimierza we lwowie
- Formułowanie kategorii pojęciowej bezpieczeństwa - jerzy stańczyk (pdf) Fnce
- Pusia zagubiona kotka Zielona sowa