Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować idealne metody zarządzania sporymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze potężne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach.
stworzony poprzez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi. Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach dużej organizacji, odszukasz tu nad wyraz ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane.
Poznaj poręczne metody zezwalające unikać błędów w rozwoju towaru, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku i decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach.
Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wdrożyli swoje producenta na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona. Wykorzystaj dane do szybszej budowy ulepszonego startupu. Największym wyzwaniem stojącym przed młodymi startupami, chcącymi zrewolucjonizować swoje branże, a także przed przedsiębiorcami wewnątrzorganizacyjnymi, dążącymi do wprowadzania zmian od środka, jest budowanie produktów, na których ludziom faktycznie zależy.
Niniejsza książka wskazuje właściwy kierunek tych prac. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć optymalnych klientów, zdefiniować ostateczną wersję artykułu, zarobić na swej działalności i ją wypromować.
odszukasz tu ponad trzydzieści analiz przypadków opracowanych na podstawie konsultacji z ponad setką ekspertów biznesowych. To mocne i przydatne dane, bez których nie może się obejść żaden prawdziwy przedsiębiorca.
zrozumiesz założenia metody Lean Startup, podstawy analityki biznesowej oraz mentalność kierowania się danymi.- Zro Poznasz sześć podstawowych modeli biznesowych i dowiesz się, jak kreuje się z nich przedsięwzięcia zróżnicowanych wymiarów.
wynajdziesz swój Jeden wyraźny Wskaźnik. Nauczysz się znajdować i definiować wartości docelowe, na podstawie których będziesz decydował, czy możesz już zająć się kolejnym problemem. Będziesz stosował zasady metody Lean Analytics w odniesieniu do sporych przedsięwzięć i produktów o ustabilizowanej historii rynkowej.
Bestseller na liście 'New York Timesa' 'przełomowa metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie równocześnie udany oraz trwały.
wynajdziesz tu postępowe porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Poprzez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych. To lektura obowiązkowa dla wszelkich przedsiębiorców, którzy są już gotowi, by zapoczątkować coś naprawdę pokaźnego.' Ken Blanchard, współautor książek 'Jednominutowy menedżer' oraz 'Empowerment.
Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!' 'Ries przedstawia nam, jak przebijać się poprzez gęstą mgłę niepewności, spowi...