Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Mt biznes
Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Mt biznes
Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Mt biznes
Biznes, ekonomia MT Biznes

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Mt biznes

40,09 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 40,09 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów online w naszym systemie aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Mt biznes MT Biznes z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 40,09 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 40,09 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • MT Biznes
  • 9788382310542
  • miękka
  • Jonah Berger
  • MT Biznes
  • 232
  • 2021

Opis Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Mt biznes

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się lubiane wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, żeby nasze treści stały się viralem?

Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, aby ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka gromadzi wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane albo naśladowane.

Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, prezentuje, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swoim zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych zasad STEPPS, które powodują, iż pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć zasad viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, same wywołują emocje, są jawne oraz posiadają praktyczną wartość, a także dają się wpleść w opowieść.

Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki rewolucyjnych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób elitarna restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii i dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego towaru – blendera. A na ogół wyszukasz w tej książce mocne i efektywne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania video czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.

***

Jeśli zależy ci na tym, aby zdobyć obszerniejszy rozgłos, zwłaszcza gdy masz do dyspozycji nieduży budżet, musisz przeczytać tę książkę. Efekt viralowy zdradza, w jaki sposób sprawić, aby twój produkt zyskał szalone powodzenie.

Chip Heath, współautor książek Przyczepne historie oraz Decyduj

Dlaczego niektóre idee rozprzestrzeniają się nagle, niemalże z dnia na dzień, a inne po prostu znikają? Co sprawia, że niektóre produkty zyskują ogromną popularność, w trakcie gdy innym nigdy się to nie udaje? Jonah Berger zna odpowiedzi na te pytania, a dzisiaj dzięki jego książce Efekt viralowy my ponadto ją znamy.

- Charles Duhigg, autor bestsellera Siła nawyku

[Berger] wyjaśnia, w jaki sposób tworzą się trendy oraz dlaczego pewne produkty, idee czy zachowania zyskują popularność (…) [Książka Efekt viralowy] jest bogato zilustrowana ciekawymi przykładami w stylu Malcolma Gladwella czy książki Freakonomia (…) zaskakujące przeniesienie nacisku z technologii i komunikacji elektronicznej na składnik bezpośredniej komunikacji międzyludzkiej.

„Kirkus Reviews"

Zaraźliwy traktat na temat marketingu viralowego (…) Berger pisze z werwą i w interesujący sposób, zręcznie biorąc pod lupę kwestie z pogranicza psychologii poznawczej i zachowań społecznych, a jego celem jest pomoc ludziom biznesu w zdobywaniu rozgłosu. W efekcie dostajemy przydatny i zajmujący elementarz, który prezentuje diagnozę niezliczonych i wprawiających w konsternację epidemii w kulturze lubianej.

„Publishers Weekly"

***

JONAH BERGER jest profesorem na Wydziale Marketingu w Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii. Ma w swoim dorobku kilkadziesiąt artykułów opublikowanych w prestiżowych czasopismach naukowych, a o wynikach jego badań pisano w: „The New York Times", „The Wall Street Journal", „The Washington Post", „Harvard Business Review", „BusinessWeek" i „Fast Company". Berger otrzymał niemało nagród jednocześnie jako naukowiec, jak i pedagog, w tym także tytuł „Iron Prof.", przyznawany w konkursie organizowanym poprzez Wharton School.

Oprócz Efektu viralowego, napisał także książkę Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie (wyd. MT Biznes, Warszawa, 2017r.)

Tytuł Efekt viralowy. Jak kreować chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Autor Jonah Berger Tłumacz Monika Piotrowska Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310542 ISBN 9788382310542 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 232 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Mt biznes
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka MT Biznes
ISBN 9788382310542
Oprawa miękka
Autor Jonah Berger
Wydawnictwo MT Biznes
Ilość stron 232
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 40,09 zł
Najwyższa cena 40,09 zł
W bazie od 09.02.2021
Data aktualizacji 16.11.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen daje możliwość podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych.

Przepraszamy, ale na chwilę obecną brak aktualnych informacji na temat historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla innych bardzo ważna! Dodaj swoją recenzję tego produktu.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Mt biznes. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Do kwot wyświetlonych na poniższej liście dla Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Mt biznes MT Biznes nie doliczono ewentualnych kosztów wysyłki. Podczas wyboru miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z komentarzami o firmie i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Lista sklepów z ofertami jest cyklicznie uaktualniana, co kilka / kilkanaście minut.

  • Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Mt biznes (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Mt biznes Sklep on-line
    ★★★★★
    40,09 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia MT Biznes

Produkty powiązane

Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Zanim rzucisz pracę Instytut praktycznej edukacji
Instytut Praktycznej Edukacji
Przedsiębiorstwo sieciowe
Wydawnictwo Naukowe UMK
Korzystna transakcja
Helion
...