Czy twoja producent jest władna odnieść sukces? Wiesz, iż to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie – twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technice, swobodnie porozumiewają się z klientami i opracowują świeże, progresywne rozwiązania.
Tylko kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy? Jak można nimi pokierować? Jak ty możesz stać się jednym z nich? Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami (Highly Empowered and Resourceful Operatives).
Ci trzeba herosów, ponieważ w erze Twittera, iPhone’a, Facebooka, YouTube’a i bezustannie rosnącej fali danych w sieci konsumenci przychodzą do ciebie uzbrojeni w większą ilość danych i mają większy do nich dostęp niżeli kiedykolwiek i pod tym względem często prześcigają niektórych pracowników.
W sercu przedsiębiorstwa wspomaganego poprzez herosów zostaje zawarta nowa umowa między pracownikami, menedżerami spółki i działem IT: herosi tworzą świeże rozwiązania, żeby zaspokoić zapotrzebowania klientów, zarząd określa jasne zasady przy jednoczesnym namawianiu do eksperymentów, a informatycy wspierają i zabezpieczają świeże rozwiązania biznesowe.
Autorzy Korporacyjnych herosów czerpali z zasobów wiedzy Forrester Research i przedstawili w tej książce ogromną ilość narzędzi biznesowych, informacji i wskazówek niezbędnych do tego, by wyprzedzać konkurentów o kilka kroków.
proponują na przykład: statystyczną analizę 16% klientów, którzy w 80% oddziałują na odbiorców w sieci; katalog herosów: listę branż i instytucji, które dysponują największą i najmniejszą ilością herosów; nowy plan działania dla działu IT traktowanego jak kluczowy partner w nadaniu uprawnień technicznych wszystkim pracownikom producenta; dziesiątki opisów przypadków i przykładów spółek z wielu branż, od handlu detalicznego po usługi biznesowe.
Dzięki arsenałowi cennych nowych technologii twoi pracownicy już przekształcają sposób, w jaki prowadzisz działalność. Możesz pokierować ludźmi albo ich powstrzymać – wybór należy do ciebie. Korporacyjni herosi pomogą ci podjąć właściwą decyzję.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.