Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn!
To książka z ćwiczeniami, czyli sprawny mix funkcjonalnej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia.
obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, lecz też wydajnym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. By jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach przeważnie kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a nieraz i relacji, to nie ma szans się udać.
Od kontaktu do kontraktu
Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, ukazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania, a także jak przeprowadzić naszego perfekcyjnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń, a także notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować wynikiem, którego szukamy. A myślenie „Think BIG, focus Small", a przy tym stopniowe realizowanie swej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej.
Co kreuje zasięgi, a co się tylko nam wydaje
Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom, a także sprawdzonym metodom zbudujesz produktywny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz niewiele znane funkcje i ustawienia, a także dowiesz się, co i jak publikować,budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, żeby nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn.
Jak zmienić wiedzę w działanie
W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu:
PRO TIP – tego prawdopodobnie nie wyszukasz nigdzie indziej!
dobrE PRZYKŁADY – jak działają inni?!
CHECKLISTA – przejrzyj, czy bez dwóch zdań wszystko masz!
DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie!
ĆWICZENIE – Ty decydujesz, lecz pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza!
WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję!
INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn!
Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich wykorzystania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.