Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya, a także Iwana Setiawana. Skupiają się w niej przeważnie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim i zmianach w modelach biznesowych.
Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które posiadają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom wykorzystania innowacyjnych rozwiązań technicznych w najróżniejszych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi poprzez producenta na całym świecie oraz wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się typowe dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia momentalnie rozwijającej się technice w kontekście nienaturalnej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej oraz Internetu rzeczy oraz Blockchain.
***
„Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i nadzwyczajnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła sporo firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Wymiar książki czyni z niej w dodatku idealny podręcznik dla praktykujących menedżerów".
Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes
„istotnie aktualny, a równocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niżeli konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą trafne działania, zapewnią swym firmom trwałą przewagę rynkową".
George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii
„Philip Kotler nieprzeciętną zdolność nadawania przezroczystości przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Za każdym razem genialnie wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i nieśmiertelna".
Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College
***
Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie poprzez mnóstwo lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal" należy do sześciu najmocniej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach.
Hermawan Kartajaya jest założycielem i prezesem MarkPlus, Inc. I jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu" według Chartered Institute of Marketing z znacznej Brytanii. Jest na dodatek laureatem nagrody Distinguished Global Leadership (wybitnego przywództwa światowego) przyznawanej przez Pan-Pacific Business Association przy Uniwersytecie Nebraski – Lincoln. Jest dodatkowo prezesem Asia Council for Small Business, a także współzałożycielem Asia Marketing Federation.
Iwan Setiawan jest dyrektorem generalnym w MarkPlus, Inc. Pomaga firmom w zaprojektowaniu strategii korporacyjnych i marketingowych. Aktywny pisarz i mówca, a także redaktor naczelny „Marketeers".
Autorzy: Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan
EAN: 9788382310832
Głębokość: 17.000000
ISBN: 978-83-8231-083-2
liczba stron: 236
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
rodzaj: Książki
Rok wydania: 2021
Szerokość: 158
Tłumaczenie: Dorota Gasper
Wydanie: 1
Wydawnictwo: MT Biznes
Wysokość: 233