Jesteś twórcą niedużego startupu lub właścicielem marki? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce znajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z obecnie panującymi trendami działania promocyjne.
Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele jednostajnej i rozwojowej marki. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, lecz też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz świeże szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je użyć.
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu specyficznej i efektywnej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, iż zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami i nauczysz się prowadzić równocześnie niemało działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione solidne propozycje działań z najróżniejszych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, by działania te kreujeły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej producenta. Poznasz wartość, jaką daje:
- regularne prowadzenie bloga firmowego;
- komunikacja w social mediach;
- korzystanie z systemu reklamowego Google Ads;
- współpraca z influencerami;
- budowanie marki osobistej;
- przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową
- i niemało innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją!
W książce odszukasz praktyczne wskazówki i znaczne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline.
Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ:
- To pierwsza polska książka przedstawiająca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej.
- Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne ułatwiający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach.
- funkcjonalny poradnik przedstawiający działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak na dodatek z dofinansowaniem.
- Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii.
- Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu.
***
Ta książka zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To klasyczna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie dopasowanej do otaczającej nas rzeczywistości – świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda firma, która chce aktualnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta.
Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl
Gdybym miała teraz zaczynać karierę na rynku marketingowym, ochoczo bym sięgnęła po tę książkę. Autor pisze o nieprzystępnych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. Większość z nich zna nie tylko z książek, ale przerobił je w swej karierze krok po kroku. (…) Kolejnym walorem tej książki są wywiady z najlepszymi fachowcami światowego marketingu. (...) To, co zebrał Norbert poprzez swoje wywiady, to wizja przyszłości marketingu.
Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski
Autor wyjaśnia wszystkie działania we właściwej kolejności, podaje przykłady, poręczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzędzi. Dzięki temu nawet niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treści i podjąć próbę samodzielnego kształtowania strategii komunikacyjnej swego przedsiębiorstwa.
dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UŚ
***
Norbert Oruba – praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca uniwersytecki (6 przedmiotów), szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali branżowych (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, PRoto itd.). Za osiągnięcia zawodowe otrzymał 9 wyróżnień, nominacji i nagród. Obserwowany w social mediach poprzez kilkanaście tysięcy osób.