Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających śladowe producenta. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić producenta wykonującą tę pracę.
Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem modnej linii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami nieznacznych przedsiębiorców. Gerber przedstawia, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza technologiczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej marki.
Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najkorzystniejszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać producenta na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.
Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób wydajny i pewny.
Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym marki E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, producenta, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor i E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów niewiele znaczących firm na całym świecie.
Podtytuł: Dlaczego większość drobnych firm upada i jak temu zaradzić
Tytuł oryginału: E-Myth Revisited
ISBN: 9788377468975
Kod paskowy: 9788377468975
Autorzy: Gerber Michael
Wydanie: 1
Rok wydania: 2014
Kod wydawcy: 30294
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 206
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 15.5x23.5cm
Głębokość (mm): 11
Waga: 0.325
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem modnej linii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami nieznacznych przedsiębiorców. Gerber przedstawia, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza technologiczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej marki.
Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najkorzystniejszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać producenta na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.
Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób wydajny i pewny.
Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym marki E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, producenta, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor i E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów niewiele znaczących firm na całym świecie.
Podtytuł: Dlaczego większość drobnych firm upada i jak temu zaradzić
Tytuł oryginału: E-Myth Revisited
ISBN: 9788377468975
Kod paskowy: 9788377468975
Autorzy: Gerber Michael
Wydanie: 1
Rok wydania: 2014
Kod wydawcy: 30294
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 206
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 15.5x23.5cm
Głębokość (mm): 11
Waga: 0.325
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka