PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW wykorzystywanA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, demonstruje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.
Takie modelujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał znacznych zbiorów danych, żeby prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.
Dlaczego? Dlatego, iż analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, rozszerzać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.
*** Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Times”. Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.
*** „Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów informacji”. Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com „Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania.
przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia kreuje dla współczesnego świata”. Marianna Dizik, statystyk, Google „Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – objaśnia zawiłości sporych zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian”.
John Francis, starszy analityk informacji, Nike Podając fascynujące przykłady, Siegel ukazuje, jak marki zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią kupujący. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę”.
Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing „Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam”.
Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. Analiz informacji w Yahoo! Tytuł Prognozuj kto kliknie kupi skłamie albo umrze Autor Eric Siegel Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380872585 ISBN 9788380872585 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 398 Format 15.5x23.5x2 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.606 kg