Przyczepne historie - chip heath,dan heath Mt biznes
Przyczepne historie - chip heath,dan heath Mt biznes
Przyczepne historie - chip heath,dan heath Mt biznes
Biznes, ekonomia MT Biznes

Przyczepne historie - chip heath,dan heath Mt biznes

od
48,47 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 48,47 zł

Przejrzeliśmy wiele internetowych sklepów w bazie Docero aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Przyczepne historie - chip heath,dan heath Mt biznes MT Biznes z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 48,47 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 48,47 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (3) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • MT Biznes
  • 9788380879317
  • broszurowa
  • Chip Heath
  • MT Biznes
  • 320
  • 2020

Opis Przyczepne historie - chip heath,dan heath Mt biznes


Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu?
Jakto się dzieje, iż niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami nadługo, a inne nawet nie zostają poprzez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, bynasz przekaz stał się viralem?
Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musiszprzekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – by zostało właściwie odebrane i abydzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathówmożna właściwie „zaprogramować", aby metaforycznie „przyczepiło się" do mózguodbiorcy. Jak to zrobić?
Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych części chwytliwych opowieści ikoncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy:
• Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalnyslogan? przejrzyj, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działańbojowych.
• Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje? zobacz, jakkierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, żeby przyswoilisobie wysokie standardy obsługi klienta.
• Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo gozapamiętać? przejrzyj, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci zuprzedzeń rasowych.
• cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, aby uwierzyli w twój przekaz? przejrzyj, jakiplan opracowali trenerzy NBA, żeby uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS.
• Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców? przejrzyj, jakwładzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, by przestali zaśmiecaćpobocza.
• Storytelling: Jak sprawić, by odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee?przejrzyj, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieciSubway wbrew woli głównych marketingowców tej firmy.
Dzięki tej książce nauczysz się wytwarzać opowieści z góry zaprojektowane, aby przetrwaćw umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów,czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.

Niniejsze nowe wydanie wzbogacone o:
• Rady dla menedżerów: Jak wpleść strategię w codzienne rozmowy zespołu? Dowiedz się,jak unikać trzech barier, które blokują komunikację w biznesie.
• Rady dla nauczycieli: Jak sprawić, by uczniowie zapamiętywali materiał? Poznajnajskuteczniejsze metody nauczycieli światowego formatu.
• Rady dla każdego: Czy można sprawić, by chwytliwy przekaz jednak zostałzapomniany? Odpowiedzi należy szukać w badaniach dotyczących walki z nieprawdziwymi
pogłoskami, jakie rozprzestrzeniały się w czasie II wojny światowej.

***

Dziko zazdroszczę każdemu, kto jeszcze nie przeczytał tej książki. Bo czeka goświetna przygoda. Pozna naukowo zweryfikowane schematy, które sprawiają, iż historieczepiają się nas i odpuszczają. Prawidłowe i złe. Prawdziwe i nieprawdziwe. BraciaHeathowie zabiorą cię w podróż, z której wrócisz z walizką ergonomicznych narzędzi.
Przydadzą się do tworzenia własnych przylepnych komunikatów – obojętnie czy jesteśnauczycielem, któremu zależy, żeby wiedza przylgnęła do mózgu odbiorcy, marketingowcem,który chce, żeby historia powstania artykułu została z klientem do grobu, czyliderem, który chce motywować i inspirować.
Piotr Bucki, badacz komunikacji, trener edukator, autor książek Viral, Prezentacje.Po prostu! i Porozmawiajmy o komunikacjiDlaczego niektóre pomysły, idee, rozwiązania zostają z nami na długo, jakbyprzyklejały się do naszego mózgu, a inne wlatują jednym uchem, a wylatują drugim?
Fenomenowi „naturalnie przyczepnych" koncepcji i historii – od miejskich legend,przez utwory literackie, po kampanie reklamowe – przyglądają się w swojej książceChip Heath i Dan Heath. I trzeba im przyznać, iż robią to fenomenalnie.Maja Gojtowska, ekspertka od komunikacji i budowy wizerunku, autorka blogagojtowska.comZ tej książki nie warto robić notatek – każda strona puchnie od wiedzy i warto doniej wielokrotnie wracać. To jedna z tych pozycji, które za każdym razem leżą na moim biurku inigdy go nie opuszczą. Jeżeli chcesz nauczyć się konstruować komunikaty, którezapadają w pamięć i poruszają serca – musisz ją przeczytać. Na palcach jednej rękimogę policzyć poradniki, z których wyciągnąłem niemało danych.Artur Jabłoński, konsultant, szkoleniowiec, właściciel agencji marketingowejdigitalk.pl
Prowokująca. Zabawna. Otwiera oczy na zupełnie nową komunikację. Dzięki niej poznasztajemnice sukcesu pomysłów.

Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski.comKażdy, kto choćby ociera się o produkcję treści, szkodzi sobie, nie znając tejksiążki. Chcesz, by zarząd docenił twoją strategię sprzedażową, by rynek mówił otwoim produkcie by pracownicy słuchali twoich poleceń? Bracia Heathowierozgryźli te problemy i spisali rozwiązania. Dzisiaj wystarczy, iż się ich nauczysz.Kamil Kozieł, specjalista wystąpień publicznych

***

Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, prowadzi zajęciana temat strategii i teorii organizacji. Pomógł ponad 450 start-upom w produkcjilepszych strategii i przekazu.Dan Heath jest starszym wykładowcą w Center for the Advancement of SocialEntrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiębiorcówdziałających na rzecz dobra publicznego.
Bracia Heathowie są autorami trzech bestsellerów z listy „New York Timesa":Przyczepne historie, Pstryk!, a także Decyduj. Ich książki sprzedały się na całym świeciew nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na 33 języki,pomiędzy innymi na tajski, arabski i litewski.
Tytuł Przyczepne historie Autor Chip Heath,Dan Heath Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380879317 ISBN 9788380879317 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 360 Format 14.2x21.8x1.8 cm Rok wydania 2020 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1 Waga 0.476 kg

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Przyczepne historie - chip heath,dan heath Mt biznes
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka MT Biznes
ISBN 9788380879317
Oprawa broszurowa
Autor Chip Heath
Wydawnictwo MT Biznes
Ilość stron 320
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 3
Najniższa cena 48,47 zł
Najwyższa cena 48,99 zł
W bazie od 28.08.2020
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia zmian cen pozwala Ci na analizę wartości towaru na przestrzeni czasu.

Obecnie nie posiadamy danych historycznych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Daj znać innym, co o nim myślisz.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Wskazane poniżej ceny dla Przyczepne historie - chip heath,dan heath Mt biznes MT Biznes nie wliczają w siebie ekstra kosztów związanych z wysyłką. Przy wyborze miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z komentarzami o sklepie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Katalog ofert jest stale uaktualniana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Przyczepne historie - chip heath,dan heath Mt biznes (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Przyczepne historie - chip heath,dan heath Mt biznes Sklep on-line
    ★★★★★
    49,64 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia MT Biznes

Produkty powiązane

Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
Sensotwórczość
Mt biznes
38,33 zł

Sensotwórczość

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...