Mt biznes Techniki obrony ceny. jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
Mt biznes Techniki obrony ceny. jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
Mt biznes Techniki obrony ceny. jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
Biznes, ekonomia MT Biznes

Mt biznes Techniki obrony ceny. jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny

od
39,40 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 39,40 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów internetowych w bazie danych Docero aby odnaleźć świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Mt biznes Techniki obrony ceny. jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny Mt biznes z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 39,40 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 39,40 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (3) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • MT Biznes
  • 9788382311617
  • Kawszyn Roman, Szaran Adam

Opis Mt biznes Techniki obrony ceny. jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny

„Za drogo", „cena jest za wysoka", „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami" – to słowa, których handlowcy boją się chyba najszczególniej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość", czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najkorzystniejszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę!

tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta wartość jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?" również wprost: „To dla nas za drogo". Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla mężczyzny ważne?" odpowiada „wartość". Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, lecz w sposób produktywny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich mocnych technik użyć, żeby obronić cenę i aby klient przystał na naszą propozycję? znajdziecie je w niniejszej książce.

To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które posiada dużo nowego, efektywnego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, aby czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują także propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę.

***

Oddajemy podręcznik poprawiony, rozszerzony, jeszcze bardziej skuteczny!

Z upływem czasu nasze doświadczenie i umiejętności się zmieniły. Zmieniło się również postrzeganie technik przez klientów, zmieniła się ich efektywność. (…) Dziewięć lat to około 1800 szkoleń, które przeprowadziliśmy, 20 000 handlowców, którym pomogliśmy, kilkaset firm i kilkadziesiąt branży, z którymi mieliśmy do czynienia. A przeważnie to sporo refleksji na temat tego, co działa, a co już nie. Wszystkie te głosy uwzględniliśmy w tym wydaniu Technik obrony ceny.

Czego spodziewać się po drugim wydaniu książki? na ogół nowego podejścia do tematu badania potrzeb. Już na tym etapie handlowiec musi bronić ceny, więc cały ten rozdział napisaliśmy na nowo. Rozdział o prezentacji oferty uzupełniliśmy o technikę wizualizacji, która sprawia, iż nieskuteczny już język korzyści nadal działa i wywołuje pragnienie posiadania waszego produktu lub waszej usługi. A ma to zasadniczy wpływ na finalną obronę ceny.

potężne algorytmy technik obrony ceny zostały zwiększone o dwa schematy lingwistyczne. W dodatku zajęliśmy się sytuacją, w której klient nie daje szansy sprzedającemu na obronę ceny i po jej usłyszeniu mówi np. „Zastanowię się nad tym", „Prześpię się z tym", „Odpowiem za kilka dni". Jest więc dużo nowego, sprawnego materiału!

– ze wstępu

Tytuł Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać efektywnie bez ograniczania ceny wyd. 2022 Autor Roman Kawszyn,Adam Szaran Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382311617 ISBN 9788382311617 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 200 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 2

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Mt biznes Techniki obrony ceny. jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Mt biznes
ISBN 9788382311617
Autor Kawszyn Roman, Szaran Adam
Aktualnych ofert 3
Najniższa cena 39,40 zł
Najwyższa cena 40,38 zł
W bazie od 04.09.2022
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen pozwala Ci na analizę wartości towaru w czasie.

Na chwilę obecną nie posiadamy danych historycznych dotyczących ceny dla produktu Mt biznes Techniki obrony ceny. jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej propozycji dla Mt biznes Techniki obrony ceny. jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny Mt biznes nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów zapakowania i przesyłki Zanim podejmiesz decyzję, gdzie dokonać zakupu, koniecznie zapoznaj się z opiniami na temat sklepu i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Lista sklepów jest odświeżana raz na kilkanaście minut.

  • Mt biznes Techniki obrony ceny. jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Mt biznes Techniki obrony ceny. jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny Sklep on-line
    ★★★★★
    43,78 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Mt biznes

Produkty powiązane

Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
Sensotwórczość
Mt biznes
38,33 zł

Sensotwórczość

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...