Techniki sprzedaży zdalnej. jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe
Techniki sprzedaży zdalnej. jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe
Techniki sprzedaży zdalnej. jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe
Biznes, ekonomia MT Biznes

Techniki sprzedaży zdalnej. jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe

od
38,40 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 38,40 zł

Przeszukaliśmy wiele internetowych sklepów w bazie danych Docero aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Techniki sprzedaży zdalnej. jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe MT Biznes z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 38,40 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 38,40 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • MT Biznes
  • 9788382311532
  • miękka
  • Adam Szaran
  • MT Biznes
  • 208
  • 2022

Opis Techniki sprzedaży zdalnej. jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe

„Nie da się sprzedawać zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe".

Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak na dodatek narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnorodnych form kontaktu z klientem. ale do tego konieczne będą świeże umiejętności i realne narzędzia.

Roman Kawszyn i Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to,jednocześnie go testować i polepszać. Jedna z tych firm osiągnęła najkorzystniejszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów optymalności, a także analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller" – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców.

Dziś całą tę wiedzę, mocne techniki, schematy i metody zezwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość" zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej".

Czego można się spodziewać po ich książce?

Zdobycia umiejętności związanych ze zdalną sprzedażą i obsługą klienta. Ta książka jest dla ciebie, jeśli do tej pory byłeś handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradcą handlowym, który typowo był u klienta stacjonarnie, spotykaliście się face to face, a teraz musisz pracować w trybie home office. Sprawdzi się również wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwiększyć swoje kompetencje i poznać więcej narzędzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaży.

Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji:

● tych, w których powinieneś cały czas kreować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak przez optymalne działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować.

● tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, by mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach między tobą a klientem.

Sprzedaż to trudna sztuka. Obecnie dodatkowym wyzwaniem jest pandemia, która sprawiła, iż i sprzedaż musiała się zmienić – w sporej mierze na zdalną (także w branżach, które wcześniej tego sobie nie wyobrażały). I choć nie jestem fanem sztywnych regułek sprzedażowych, uważam, iż warto od nich wyjść, pamiętając o najważniejszym – o intencji i nastawieniu, z jakimi kontaktujemy się z naszym klientem. Ta książka łączy jedno i drugie – daje mocne narzędzia i wskazówki, równocześnie odnosząc się do pozytywnych emocji jednocześnie handlowców, jak i ich klientów.

- Jakub B. Bączek, trener mentalny olimpijczyków

najkorzystniejszą praktyką jest teoria. Dzięki tej książce zrozumiecie jedno i drugie. Doświadczeni praktycy zbudowali system, który oparty jest i na wiedzy, i na teorii. Ich książka przez swą skondensowaną formę pozwala zrozumieć proces, który stoi za efektami, dzięki czemu każdy będzie w stanie zrobić krok dalej, nawet jeśli nie wierzy, iż jest to możliwe.

- Sebastian Kotow, psycholog, wykładowca akademicki, przedsiębiorca

Pomyśl o dowolnej trudności, jaka może się pojawić w procesie zdalnej sprzedaży lub utrzymania klienta, a tutaj znajdziesz rozwiązanie. Bez ogólników i lania wody. Metody, rozmaite typy reakcji, przykłady pytań i wypowiedzi. Solidniej się nie da.

- Dominika Kowalska, HRBP & Development Manager, Career & Strengths Coach

To świetny poradnik dla handlowców, którzy chcą rozszerzyć swoje kompetencje. Podpowiada, co poprawić czy zmienić w kontaktach. Posiada poręczne wskazówki, np. Jak dobrze wyglądać w kamerce, jakiego tonu głosu używać. Porusza aspekty psychologiczne, jak sobie radzić z odmową, jak rozmawiać z rozemocjonowanym kontrahentem.

- Żaneta Lis-Stryczewska, Sales Team Manager grupa Coaching

Z duetem Kawszyn & Szaran znamy się od wielu lat i z zainteresowaniem obserwuję ich transformację. Posiadają niesamowitą orientację rynkową, wyjątkowo prędko reagują na potrzeby rynku. Ta publikacja nadzwyczajnie to odzwierciedla. Książka jest perfekcyjnym kompendium wiedzy zarówno dla nowicjusza, jak i wytrawnego handlowca. Gorąco polecam!

- Arkadiusz Ptak, dyrektor zarządzający

„Nie da się sprzedawać zdalnie" – to zdanie, które padało z ust niezwykle wielu handlowców jeszcze nie tak dawno temu, bo na początku pandemii. Jednocześnie jest to zdanie, które z całą pewnością nie padnie z ust żadnego handlowca, który zdecyduje się przeczytać książkę Romana Kawszyna i Adama Szarana. Gotowe schematy, algorytmy, a w wielu przypadkach wręcz fragmenty skryptów spowodują, iż zdalna sprzedaż stanie się nawykiem, i to wyjątkowo miłym, bo przynoszącym efekty widoczne równocześnie w raportach, jak i… na twoim koncie.

- Anna Przybył, redaktor naczelna magazynu „Szef sprzedaży"

Roman Kawszyn - handlowiec i menedżer działów sprzedaży, marketingu i szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Studiował we Włoszech. Szkolił m.in. W Polsce, USA i Niemczech. Współpracował z takimi firmami, jak Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i z wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ.

Autor i współautor pięciu książek (Pragnę, Techniki obrony ceny, Pierwsze skrzypce, Motivazione, Shut up! Modelowe badanie potrzeb), a także audio CD (Emocjonalna prezentacja oferty, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Storytelling, Prawda i charyzma, Strategie sprawności sprzedażowej). Współtwórca nowej kategorii rozwojowej na rynku szkoleń dla handlowców – Teach Art Spectacle®.

Adam Szaran - menedżer sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ i DD TVN. Prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Doradzał takim markom, jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo i prowadził dla nich szkolenia.

Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż" i „As Sprzedaży". Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków (m.in. Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji), a także bestsellerowych książek (Techniki obrony ceny, komponent twórczy i Shut up! Modelowe badanie potrzeb). Aktualnie Managing Partner w Al Fianco Partners.

Tytuł Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając „na odległość", osiągać sukcesy sprzedażowe Autor Roman Kawszyn,Adam Szaran Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382311532 ISBN 9788382311532 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes liczba stron 208 Format 14.1x21.8x1 cm Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Techniki sprzedaży zdalnej. jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka MT Biznes
ISBN 9788382311532
Oprawa miękka
Autor Adam Szaran
Wydawnictwo MT Biznes
Ilość stron 208
Rok wydania 2022
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 38,40 zł
Najwyższa cena 41,63 zł
W bazie od 27.01.2022
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala Ci na porównanie wartości produktu w czasie.

Nie udało nam się zebrać archiwalnych danych na temat cen dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla nas niezwykle istotna! Dodaj recenzję produktu.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Techniki sprzedaży zdalnej. jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe MT Biznes, które zostały pokazane poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim podejmiesz decyzję, gdzie kupić produkt, zapoznaj się z opiniami o sklepie i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Odświeżanie listy sklepów następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Techniki sprzedaży zdalnej. jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Techniki sprzedaży zdalnej. jak działając
    ★★★★★
    46,14 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia MT Biznes

Produkty powiązane

Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
Sensotwórczość
Mt biznes
38,33 zł

Sensotwórczość

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
...