Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej aniżeli cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe użycie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie efektywne godziny dziennie.
Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście stosowane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz: o radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; o przeznaczać dostateczną liczba czasu na sprawy najważniejsze; o tworzyć zestawy podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji; o pokonać skłonność do zwlekania; o określać zadania, które mogą być delegowane; o planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów.
Pełna charakterystycznej dla Tracy'ego i prostej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. Brian Tracy jest jednym z najlepszych fachowych mówców na świecie.
Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnorodnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i przypasowane do rozmaitych grup odbiorców.
Opisuje się je jako,,inspirujące, zabawne, zawiadamiające i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.