firma wygrana to producent poprawnie zakomunikowana
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia producenta krok po kroku, czyli jak z marek drobnych zrobić firmy znaczne. Możesz również czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego typu kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę - a dzisiaj przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Odszukasz tu dużo cennych danych i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są:
- zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, wybór języka przekazu itd.)
- znaczenie prawidłowej kreacji i rozwiązania sprzyjające sprawności reklamy
- najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem
Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się jednocześnie osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło {pomocn|przydatn)ej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.