"Uważaj! Najpierw zgromadź dane, a dopiero potem wprowadzaj swój pomysł w życie. Nawet w teorii wydawał się najlepszy, najpierw rzetelnie go przetestuj! poręczny przewodnik - od pomysłu do sprawdzonej koncepcji biznesowej Specjalnie dla innowatorów z korporacji, założycieli start-upów i przedsiębiorców Odwołuje się do fundamentalnych modeli Customer Development, a także Lean Startup posiada niesamowitą, rozbudowaną bibliotekę technik prędkich eksperymentów Oceń trafność swej koncepcji przy pomocy mistrzowskiej metodologii!
spomiędzy milionów śmiałych idei zaledwie drobna część przynosi imponujący sukces, sławę i obfite pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano bezprecedensowe narzędzia pracy dla wizjonerów.
Książka mieści techniki skutecznej weryfikacji trafności pomysłu na biznes i wyjaśnia cały proces testowania, począwszy od zaplanowania pierwszego eksperymentu. Dowiesz się z niej także, jak kształtować pożądane postawy zespołu: wypracujesz język i ceremoniał organizacji nastawionej na eksperyment.
Najwyższy czas przestać ograniczać się do opinii i zdobyć niepodważalne informacje! A zatem pojawił pomysł i jest szansa na sukces. Być może w przeszłości udało Ci się dokonać kilku niezłych wdrożeń. Dzisiaj jednak chcesz wejść na wyższy poziom i nauczyć się testować pomysły, aby uniknąć oczywistych porażek.
W tej książce wyszukasz najnowsze skuteczne rozwiązania poręczne, oparte na sprawdzonych koncepcjach Steve'a Blanka: metodologiach Customer Development oraz ",w teren!",. Koniec z utartymi schematami i przestarzałymi rozwiązaniami!
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia najsłynniejszych praktyków i strategów tej dziedziny, aby nauczyć się użytkowania niezwykłych technik eksperymentów! Przed Tobą postępowy przewodnik po świecie szybkich testów, dzięki którym odnajdziesz drogę do działalności na dużą skalę.
Wybieraj spośród 44 ergonomicznych testów, z których każdy może przynieść Ci niemały dochód! Do dzieła! Przetestuj, zanim wdrożysz! dostępnie podana funkcjonalna i konieczna wiedza Liczne nieskomplikowane do zapamiętania rysunki i schematy rozszerzające biznesową świadomość przykłady i komentarze O autorach David J.
Bland - jest konsultantem, autorem książek i założycielem firm. Pomaga przedsiębiorstwom w ocenie trafności pomysłów na nowe produkty i usługi. Korzysta z koncepcji Lean Startup, myślenia projektowego i nowoczesnego podejścia do modeli biznesowych.
Wspiera wiedzą społeczność start-upów. Alexander Osterwalder - jest przedsiębiorcą i prelegentem. Przemawia często na forum firm z listy Fortune 500 i prowadzi gościnne wykłady na najistotniej uwielbianych uczelniach wyższych, takich jak Wharton, Stanford, Berkeley, MIT, IESE czy IMD.
Obronił doktorat na Uniwersytecie Lozańskim.