Intuitive Customer
Intuitive Customer
Intuitive Customer

Intuitive Customer

282,82 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował Libristo.pl w cenie 282,82 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów online w naszej bazie aby odszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Intuitive Customer Palgrave Macmillan z kategorii literatura obcojęzyczna kupisz w cenie 282,82 zł w sklepie Libristo.pl. Cena 282,82 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Literatura obcojęzyczna
  • 9781137534286
  • twarda
  • 216
  • 2016

Opis Intuitive Customer

Consumers are unreasonable - but they're not stupid. We all like to think we make rational choices. But thirty years' of research has shown that what we actually do is make instinctive, 'gut' choices and then reverse engineer a set of rational criteria to justify that choice in order to fool ourselves into believing that we are not being unreasonable. The funny thing is that those gut choices consumers make are often better than the ones they make when they actively and rationally consider their options. In other words - consumers are sensibly unreasonable. The problem is that a lot of marketing is reasonable - but stupid. Why does every marketing brochure include a list of features and benefits that are based on the assumption that consumers are making a logical, cognitive choice? We know that they are not, but we keep doing it! by concentrating on providing cognitive solutions to emotional needs, marketing is trying to solve the wrong problem. What matters is how customers feel. You need to understand what makes consumers behave a certain way and then use that knowledge to shape the experience you deliver to the customer.This book is about Behavioral Economics and consumer psychology. Building on the work of Daniel Kahneman (Thinking Fast and Slow), Dan Ariely (Predictably Irrational) and others, Shaw and Hamilton unpack this new understanding of how people behave, explain what it means for organizations who really want to understand their customers, and show you what to do to create exceptional customer experiences.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Intuitive Customer
Kategoria Literatura obcojęzyczna
ISBN 9781137534286
Oprawa twarda
Ilość stron 216
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 282,82 zł
Najwyższa cena 282,82 zł
W bazie od 24.09.2024
Data aktualizacji 03.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Libristo.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen pozwala na analizę wartości produktu na przestrzeni czasu.

Przepraszamy, ale na chwilę obecną brak dostępnych danych o historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Intuitive Customer. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla Intuitive Customer Palgrave Macmillan nie wliczają w siebie ewentualnych kosztów związanych z przesyłką. Przy wyborze miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z komentarzami o firmie i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Katalog sklepów z ofertami jest odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Intuitive Customer (idź do Libristo.pl)

    Intuitive Customer Sklep on-line
    ★★★★★
    282,82 zł
    Kategoria w sklepie Libristo.pl: Literatura obcojęzyczna Palgrave Macmillan

Produkty powiązane

Brak produktów podobnych dla Intuitive Customer

Inne z kategorii Literatura obcojęzyczna

Nie jest źle
Książkowe Klimaty
27,81 zł

Nie jest źle

...