najkorzystniejsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według 'New York Post' Najlepiej sprzedająca się książka na Amazon.com w Japonii Rezultaty, które odmienią Twoje życie Odkryj swoją producenta Wykreuj swoją firmę Zaprezentuj swoją producenta Utrzymaj swoją firmę Świat biznesu zmienia się, a Dan Schawbel uchwycił w tej książce rytm, w którym postępuje metamorfoza rynku brandingowego.
Gary Vaynerchuk, założyciel i prowadzący Wine Library TV Moc Twojej producenta Jako świadomy konsument poprawnie wiesz,z zasady nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone.
A w jakiej formie jest Twoja osobista producent? Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów albo usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, iż sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od Ciebie wypromować Twoją osobistą markę? Przemyślane działanie pozwoli Ci zająć najbłyskotliwiejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla wyjątkowo wymagających.
Koniec końców, sukces zawsze zależy od Ciebie. W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym!
Tworzenie osobistej marki polega na odsłonięciu swej prawdziwej, unikatowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu. (Schawbel i inni, 2009) kreujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wyszczególnionym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały cykl osobistego marketingu.
Nauczysz się w nienachlany i jednostkowy sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (tomarki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy video.
Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta albo szczególnie kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.