Wzrost nowoczesności przedsiębiorstw, wobec ciągle niskiego poziomu progresywności Polski, stanowi jedno z kluczowych zadań polskiej polityki gospodarczej na najbliższe lata. Nowoczesność jest jeszcze przedmiotem zainteresowania samych przedsiębiorców, gdyż jest postrzegana jako główny czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw. Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków i autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań posiadających na celu poprawę progresywności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. Wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań postępowości, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjnosci, poziomu progresywności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowanych procesów innowacji oraz użycia Internetu do komunikacji z klientem. Przedstawione problemy stanowią wyzwanie nie tylko dla samych przedsiębiorstw, lecz także dla krajowej i regionalnej polityki nowoczesnej. Zatem adresatami opracowania są pracownicy naukowi, doktoranci, studenci, lecz także przedsiębiorcy, menedżerowie i praktycy gospodarczy wytwarzający szeroko rozumiane uwarunkowania do wdrażania innowacji.
gratisowy fragment: