Książka "Niemiecki w tłumaczeniach. Business" przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą przyswoić sobie słownictwo, zwroty i wyrażenia typowe dla niemieckiego języka biznesowego. Zawiera słownictwo z zakresu przedsiębiorstwa, pracy w biurze oraz gospodarki i rynku.
Stanowi tym samym idealny wstęp do nauki języka profesjonalnego dla osób, które nie miały z nim dotąd styczności, osobom bardziej progresywnym pomoże z kolei uporządkować i powiększyć posiadaną wiedzę. Równocześnie książka może służyć jako szybka pomoc w sytuacji, gdy np.
przygotowujemy się do rozmowy telefonicznej bądź przygotowujemy prezentację w języku niemieckim. Każdy rozdział to jeden temat związany z biznesem, zawierający słowniczek, a także zdania do tłumaczenia wraz z odpowiedziami i wskazówkami, które zawierają niemało cennych objaśnień leksykalnych i gramatycznych, a także niejednokrotnie popełnianych błędów.
Pozwala to na ćwiczenie języka biznesowego w mówieniu w zdaniach codziennego użytku, a zarazem sprawdzanie poprawności językowej. Dzięki takiej formule z książki skorzystają zarówno osoby na poziomie podstawowym wyższym (A2), średnio-innowacyjnym (B1) i ci bardziej progresywni.
Książka łączy w sobie funkcjonalne zagadnienia takie jak: zamówienia, płatności i faktury pisanie e-maili rozmowy telefoniczne, przygotowanie prezentacji, słownictwo tematyczne z zakresu np. Marketingu, reklamy czy księgowości.
Systematyczna praca z książką pozwoli Ci produktywniej poruszać się w świecie biznesu w języku niemieckim i ułatwi rozumienie treści biznesowych i gospodarczych w mediach niemieckojęzycznych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.