Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

od
14,95 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 14,95 zł

Przeszukaliśmy bazę e-sklepów w bazie danych aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw POLTEXT z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 14,95 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 14,95 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Poltext
  • 9788375611892
  • miękka
  • Stanisław Ślusarczyk
  • Poltext
  • 208
  • 2011

Opis Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w znikomych i przeciętnych firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach znacznych i sporych.

prezentuje metody i narzędzia wdrażania progresywnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem rozmiaru strategicznego i operacyjnego, a także wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań.

Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również dużo przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki wykorzystywaniu nowoczesnego marketingu.

O AUTORZE Stanisław Ślusarczyk – prof. Nadzw. Dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych.

Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii, a także kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową „Niscon-too” specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw.

Ekspert akredytowany przez PARP. OPINIE Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią minimalne i przeciętne przedsiębiorstwa, które często nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne.

Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest poprzez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego również względu korzystnie się stało, iż Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.

- Prof. Zw. Dr hab. Krzysztof Opolski

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka POLTEXT
ISBN 9788375611892
Oprawa miękka
Autor Stanisław Ślusarczyk
Wydawnictwo Poltext
Ilość stron 208
Rok wydania 2011
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 14,95 zł
Najwyższa cena 25,42 zł
W bazie od 05.11.2013
Data aktualizacji 16.11.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości produktu na przestrzeni czasu.

Obecnie nie mamy archiwalnych danych dotyczących ceny dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Daj nam znać, co o nim sądzisz.

Na chwilę obecną brak recenzji Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw POLTEXT, które zostały przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim zdecydujesz, gdzie zrobić zakup, koniecznie zapoznaj się z opiniami o firmie i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Co kilkanaście minut odbywa się aktualizacja listy sklepów z ofertami.

  • Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw Sklep on-line
    ★★★★★
    25,42 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia POLTEXT

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
Zanim rzucisz pracę Instytut praktycznej edukacji
Instytut Praktycznej Edukacji
Przedsiębiorstwo sieciowe
Wydawnictwo Naukowe UMK
Korzystna transakcja
Helion
...