Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

od
36,59 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 36,59 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość e-sklepów w bazie danych Docero aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców Poltext z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 36,59 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 36,59 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Poltext
  • 9788382310559
  • miękka
  • Sheridan Marcus
  • MT Biznes
  • 404
  • 2021

Opis Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Konsument w erze cyfrowej hiper-danych

obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności danych. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swych badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W efekcie na sprzedaż znacznie pokaźniejszy wpływ ma to, co klient odnajdzie o firmie i produkcie w sieci, aniżeli to, co usłyszy od sprzedawcy.

Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj

Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się typowo na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować stosowne treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które pokaźniejszy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (jednocześnie B2B, jak i B2C) wyszukują w głównej mierze, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.

Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:

- wykorzystać świeże technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;

- tworzyć wydajne treści na firmową stronę www, by z powodzeniem przeprowadziły klienta poprzez całość lejka sprzedażowego;

- wykonać we własnym zakresie siedem rozmaitych nagrań video, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);

- użyć moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia idealnych treści.

Co chce wiedzieć klient? to coś więcej aniżeli książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, ergonomicznych case studies oraz prekursorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która ukazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, aby zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.

***

Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! wynajdziesz w niej prostą i sprawną metodę pozyskiwania klientów za pomocą ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swych wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta. Słyszałem to dużo razy, lecz Marcus Sheridan pokazał mocno jak to zrobić.

Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki „ABC marketingu B2B", prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow Consulting

Marcus Sheridan udowadnia, iż istotą produktywnych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania – nawet jeśli te są dla Ciebie „niewygodne". Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera.

Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu skuteczny.marketing

Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu – stawania się nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swoich klientów. (…) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu zadać stosowne pytania. (…) Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to typowo swoista filozofia biznesu. Sposób podejścia do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartości, argumentacji i szczerości.

Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com

To także jedna z najbardziej krystalicznych książek o content marketingu, jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z skomplikowanymi konkurentami i angażowaniu handlowców w proces tworzenia treści. Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu (…) podstawy, które większość firm ignoruje (a większość obszernych agencji nie może pojąć). Jako obszerny amator pisanych z uważnością, mądrych i {pomocn|przydatn)ych lektur chciałem wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki.

Roger C. Parker

***

MARCUS SHERIDAN jest znanym ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu. Występuje na międzynarodowych konferencjach jako prelegent o niezwykłej umiejętności ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności. Współpracując z setkami firm, pomaga im zyskać status najbardziej zaufanych marek w branży. Teksty Marcusa ukazują się w licznych publikacjach branżowych, między innymi w „New York Timesie", dla którego Marcus pisze teksty jako „guru marketingu sieciowego", czy w magazynie „Forbes", na łamach którego został uznany za jednego z 20 „najbardziej intrygujących mówców" w 2017 roku. Opowieść o tym, jak zdołał uratować swoją firmę River Pools od katastrofy gospodarczej w 2008 r., znalazła się w wielu książkach, publikacjach i uniwersyteckich case studies na całym świecie.

Tytuł Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców Autor Marcus Sheridan Tłumacz Monika Malcherek Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310559 ISBN 9788382310559 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing Liczba stron 404 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Poltext
ISBN 9788382310559
Oprawa miękka
Autor Sheridan Marcus
Wydawnictwo MT Biznes
Ilość stron 404
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 36,59 zł
Najwyższa cena 40,38 zł
W bazie od 21.03.2021
Data aktualizacji 13.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala Ci na analizę wartości towaru w czasie.

Obecnie nie mamy danych archiwalnych dotyczących cen dla produktu Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Daj nam znać, co o nim myślisz.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców Poltext, które zostały przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów przesyłki. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenach sklepu i dodaj do tego możliwy koszt dostarczenia. Lista propozycji cenowych jest stale uaktualniana co jakiś czas, około raz na kilkanaście minut.

  • Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców Sklep on-line
    ★★★★★
    41,35 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Poltext

Produkty powiązane

Intryguj - sam horn
Poltext

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...