Poltext E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Poltext E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Poltext E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022

Poltext E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022

od
42,21 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował MegaKsiazki.pl w cenie 42,21 zł

Przejrzeliśmy wiele internetowych sklepów w bazie aby odszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Poltext E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 Poltext z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 42,21 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Kwota 42,21 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (3) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Poltext
  • 9788381753944
  • Mazurek Grzegorz
  • Poltext

Opis Poltext E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako zastosowanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny składnik działania każdej marki, a kompetencje związane z marketingowym użyciem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.

W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing, a także content marketing.

Ze względu na zakres tematyczny oraz ergonomiczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest wyśmienitym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.

Książka składa się z trzech bloków tematycznych:

– strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,

– pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,

– narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.

Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć i praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, a także studia przypadków z polskiego rynku.

Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi,dodatkowo uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia, a także zajęcia na studiach podyplomowych.

***

„E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia, a także powiązane z nimi prawidłowe praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, udoskonalenie satysfakcji klientów, a w wyniku czego przyspieszą wzrost Twojej producenta"

Michał Sadowski, założyciel Brand24

Tytuł E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 Wydawnictwo Poltext EAN 9788381753944 ISBN 9788381753944 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 488 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 2

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Poltext E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Poltext
ISBN 9788381753944
Autor Mazurek Grzegorz
Wydawnictwo Poltext
Aktualnych ofert 3
Najniższa cena 42,21 zł
Najwyższa cena 49,97 zł
W bazie od 13.08.2022
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen pozwala Ci na obserwację wartości produktu w czasie.

Na chwilę obecną nie posiadamy danych archiwalnych cenowych dla produktu Poltext E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Daj znać innym, co o nim sądzisz.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla Poltext E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Poltext E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 Poltext, które są przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Katalog propozycji cenowych jest stale aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.

  • E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 (oferta z MegaKsiazki.pl)

    E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 Sklep on-line
    ★★★★★
    41,35 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Księgarnia / Książki Poltext
  • E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka (oferta z Empik)

    E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka Sklep on-line
    ★★★★★
    48,89 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Książki > Biznes, ekonomia, marketing > Marketing Poltext
  • E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka (oferta z Bee.pl)

    E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka Sklep on-line
    ★★★★★
    51,70 zł
    Kategoria w sklepie Bee.pl: Książki > Biznes i Ekonomia Poltext
  • E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka (idź do TaniaKsiazka.pl)

    E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka Sklep on-line
    ★★★★★
    59,90 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Książki > Biznes i Ekonomia Poltext

Produkty powiązane

Intryguj - sam horn
Poltext

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...