ZARZĄDZANIE Współczesne marki funkcjonują w skomplikowanych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie prawidłowej strategii, ale także sprawne jej wdrożenie.
Implementacji strategii towarzyszy wielki stopień złożoności, co powoduje, iż przedsięwzięcia posiadające na celu realizację długookresowych celów często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Publikacje o strategii dostępne na rynku wydawniczym nie upraszczają menedżerom zadania, gdyż w głównej mierze są one poświęcone cząstkowemu, teoretycznemu albo praktycznemu, opisowi wybranych zagadnień wdrażania strategii.
Tę lukę stara się wypełnić niniejsza monografia, która oferuje kompleksowe podejście do złożonego problemu wdrażania strategii. Autorka publikacji demonstruje nie tylko dotychczasowy dorobek teoretyczno-metodyczny w zakresie wdrażania strategii, ale także własny ogląd i ocenę tej problematyki, włącznie z modelem implementacji strategii zarządzania.
Książka gromadzi konkretne metody, które mogą być przydatne w procesie wdrażania strategii w firmach. Prezentuje także koncepcję doboru metod implementacji strategii przy uwzględnieniu warunków otoczenia i innych czynników wpływających na funkcjonowanie organizacji.
Monografia może stanowić cenny przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszystkich tych, którzy w swojej aktywności zawodowej podejmują trud wdrażania strategii. Skorzystają z niej także studenci kierunków biznesowych.
Tytuł Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe Autor Gracjana Noga Wydawnictwo Poltext EAN 9788381752114 ISBN 9788381752114 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 176 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1