Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia

od
23,51 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma MegaKsiazki.pl w cenie 23,51 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów on-line w naszej bazie aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia Poltext z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 23,51 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Kwota 23,51 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Poltext
  • 9788375615654
  • miękka
  • Magdalena Krzyżanowska
  • MT Biznes
  • 210
  • 2015

Opis Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest nakłaniające z uwagi na – jak optymalnie wskazuje Autorka – dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z znaczną przewagą tych pierwszych. Badanie konkurencyjnych uwarunkowań skuteczności marketingu nabiera tym większego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje pomiędzy uczestnikami rynku ulegają pokaźnemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
prof. Dr hab. Roman Niestrój, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
pionierski charakter tej publikacji wyrażony jest przez kilka jej walorów. Pierwszym jest sam dobór tematu nawiązujący do nurtu badań teorii marketingu w kontekście jego produktywności oraz odmienne, od spotykanych w literaturze, pojmowanie wpływu czynnika konkurencyjności na zachowania podmiotów rynku w danym obszarze. Drugim walorem progresywności jest tu interdyscyplinarne podejście do tego tematu, w tym nawiązanie do licznych trendów badawczych, co z całą pewnością stanowiło trudne wyzwanie. Trzeci walor stanowi sformułowanie ujęcia modelowego, które daje odniesienie dla dalszych poszukiwań naukowych dla kolejnych badaczy, stwarzając podstawy dla naukowej penetracji.
prof. Dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Magdalena Krzyżanowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej i University of Cambridge, Judge Institute of Management Studies. Była stypendystką Joseph Conrad Scholarship, a także MSZ Hiszpanii. Ukończyła International Faculty Development Program w IESE Business School w Barcelonie. Doktorat obroniła w dziedzinie nauk o zarządzaniu w Szkole Głównej Handlowej w 2003 r. W latach 1995–2012 była pracownikiem naukowym w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Od 1997 r. Jest związana z Akademią Leona Koźmińskiego, aktualnie zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Marketingu. Jest autorką monografii Marketing usług organizacji niekomercyjnych i współautorką m.in. Podręczników: Marketing. Koncepcja wydajnych działań (Nagroda Główna w kategorii podręczniki X Konkursu na Prace Naukowe, KNOiZ, PAN 2012 r.), Marketing. Kluczowe pojęcia i funkcjonalne wykorzystania, pod red. L. Garbarskiego, a także monografii Strategie marketingowe, pod. Red. W. Wrzoska, wydajność marketingu, pod red. W. Wrzoska, Koszty i efekty działań marketingowych, pod red. L. Garbarskiego oraz autorką wielu innych publikacji naukowych w zagranicznych i krajowych czasopismach naukowych. Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy szkoleniowej i doradczej z biznesem.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Poltext
ISBN 9788375615654
Oprawa miękka
Autor Magdalena Krzyżanowska
Wydawnictwo MT Biznes
Ilość stron 210
Rok wydania 2015
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 23,51 zł
Najwyższa cena 30,53 zł
W bazie od 01.09.2017
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji o zakupie.

Nie udało nam się pozyskać archiwalnych danych na temat cen dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Do kwot pokazanych niżej dla Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia Poltext nie wliczono ewentualnych kosztów dostawy / wysyłki. Podczas wyboru miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z oponiami o sklepie i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Aktualizacja listy sklepów z ofertami następuje co kilka minut.

  • Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia (idź do MegaKsiazki.pl)

    Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia Sklep on-line
    ★★★★★
    23,51 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Poltext

Produkty powiązane

Intryguj - sam horn
Poltext

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...